Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Certuri

Mă întreb dacă soluţia cea mai bună
chiar este nepăsarea.

[N-am să mă chinui să caut o imagine sau un videoclip sugestiv, că o să-mi ia toată viaţa]

         Azi e sâmbătă. Am făcut ochi la ora 3 jumate. Mă uimesc pe zi ce trece. Şi totuşi nu mi-am întrecut propriul record. În două ore juma' se face noapte şi eu abia m-am trezit. Arrr -___-.
        De dimineaţă tata trebuia să plece. M-am trezit...sau mai bine zis m-au trezit trăncănelile unei cerţi inutile între ai mei. Îmi venea să mor, urlau atât de tare încât mă durea pe mine fix undeva de vecini, că doar îmi deranjau mie somnul. Sincer, lucru ciudat chiar, până acum nu m-au trezit trăncănelile de dimineaţă ale părinţilor mei.
           Cu tata n-am dezbătut niciodată subiectul, dar pe mama am întrebat-o de nu ştiu câte ori "cum de l-ai luat pe tata, dacă nu vă înţelegi deloc?". Şi niciodată n-a putut să-mi răspundă clar. Dacă stau acum să mă gândesc, relaţia lor n-a fost niciodată strălucită, dar mereu echilibrată. N-am să-i înţeleg niciodată, nici nu mă chinui.
           Tot ce ştiu e, că deşi se ceartă ca chiorii, mereu se împacă sau se rezolvă ei cumva, dar niciunul nu se chinuie să-şi rezolve acele laturi insuportabile ale lor. Pentru că, mai ales dimineaţa, ei doi sunt absolut insuportabili şi incompatibili.
           Şi totuşi eu, care stau între ei fără să zic nimic [nu de alta, dar nu vreau să-şi verse nervii şi pe mine], pot să spun că sunt total nepăsătoare şi egoistă când vine vorba de relaţia alor mei. Habar n-am dacă e eşuată sau reuşită, tot ce ştiu e că ei doi cumva se suportă şi se iubesc de 20 de ani. Şi asta merită un premiu.
           Yay for lăăv! Deşi în viaţa mea n-am văzut dovada că ăştia doi s-ar iubi [nu că aş avea nevoie de ea :))].

Happiness >.<

4 comentarii:

  1. Ce semanam:)). Si eu am 13 ani, si imi place sa desenez, sa compun poezii si sa fotografiez. Si eu sunt incapatanata si neatenta:)). SI ai mei se cearta, si ma enerveaza atunci cand ma pun sa iau partea unuia dintre ei, adica sa aleg. Si nu pot sa fac asta. Asa ca ma retrag subtil din mijlocul certii...

    RăspundețiȘtergere
  2. so...yeah,ce sa zic,eu nu ma aseman,nu am 13 ani si nu am timp de celelalte enumerate de Alexa,cat despre cele intamplate de tine,hai sa zicem ca nu e ceva grav,chiar daca prezinti o latura neutra sau/si indiferenta,iti pasa indeajuns cat sa o postezi pe blog.Parerea mea,desi nu este ceruta,lasa-i sa isi rezolve problemele dar priveste totul ca pe ceva serios,nu lua in deradere,eu am trecut prin doua divorturi(ai mei,nu eu) si crede-ma,o fii frumoasa libertatea,dar chiar costa,alti care stateau pana la 21:00,la 18 ani aveau masina,eu nu am avut nici tort!:))...yeah,so fuckin good times...deci,ca o concluzie finala,don't worry be happ...be smart!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. For gaawds sake fac 15 într-o lună >___<. Doar că uitasem să editez pagina aia.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)),eu chiar nu am presupus ca ai mai mult:),pentru varsta ta,esti prea matura..nu imi vine sa cred ca zic asta,dar chiar asa e.
    La varsta ta,eram gen...Ion Creanga,poate pentru ca ma cheama Ion si umblam mai mult prin copaci(Ionut defapt dar ma rog).

    Anonim.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top