Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 30 noiembrie 2011

Cakes can kill

I honestly cannot believe this.
Shit, I'm sick and it's killn' meh.


           Mi-a fost luat laptopul. I'm in friggin' despair now, somebody gimme back mah drug! It doesn't really matter, I'm already kinda wasting my life.
             Nu m-am dus la şcoală. Ce fericire pe mine, nu? YEAH! I hate mah school. I friggin hate it. It made me sick. M-am îmbolnăvit pe bune, de câteva săptămâni căram în spate o durere ciudată de stomac, doar ca să aflu că am făcut gastrită şi nu mai am voie să mănânc o tonă de lucruri [screw McDonald's]. Şi mă mai şi doare stomacul când tuşesc, când râd sau când mă aplec. Now I gotta say and chill home with this old computer. Măcar pot să mă uit la anime şi dorama. <3.
            Mereu mi-a fost ciudat de fircă de gastrite şi boli de stomac [poate pentru că eu mănânc foarte repede şi mă pun în faţă cu riscul la fiecare masă], şi de când cu şcoala am început să mănânc mai mult junk food, eu care nu puneam mână pe aşa ceva. And choco is also banned. -____-". Enough of this, really, it's making me hungry. Dar, în orice caz, am păţit-o destul de urât cu chestia asta.
          Clasa mea va face serbare de sărbători [n-am mai participat la una din clasa a IVa], dar eu nu m-am băgat. Şi-aşa ziceam că nu mă mai duc la cor [ambiţie, motivaţie şi dorinţă zero, plus e naşpa rău că sunt vocea a 2a şi trebuie să mă chinui să nu mă iau după fetele de la vocea întâi]. Iar alte activităţi interesante, înafară de chiulit, nu văd când vine vorba de şcoală.
            Şi, nu în ultimul rând, m-am apucat să mă uit la drame [K-drama and J-drama]. Just 'cuz' asian guys are awsum.

Whatevăr >__>.

Oh, by the way. I started to listen to Sonata Arctica's album, Unia. Sounds good.

5 comentarii:

  1. nimeni nu mai asculta rock adevarat!(i am that old fart with the '80- '90 in my blood!),i mean really,multe din formatile existente sunt banale grohaituri care pun in valoare abstractul lui Bacovia pentru a atrage cati mai multi fanatici de clasa a IX a (no offence btw).
    Nu neg,plecand de la P.O.D in tinerete si trecand prin formatii ca Slipknot,KoRn si alte surcele,mi-am dat seama ca fiecare doreste sa le claseze dupa un anumit portofoliu care sa contina un singur gen de rock(ceea ce nu ma caracterizeaza,imi place...ascult!).Nu stau cu blugii nespalati un an de zile,nu am avut parul mai mare de umeri si nici nu l-am vopsit vreodata(am pleoscait prin a noua unghiile cu negru fiindca ma luase boala in a dansa break-dance pe melodii rock,desigur,o idee originala doar in gand,fiindca era deja aplicate in America si in alte tarii Europene,(vezi World Best Team Dance...sau ceva de genu),pe scurt,doar inovatie de moment.

    In schimb,plimbarile lungi care mie imi plac(da...cele pe jos!)ma fac sa aleg un rock mai orchestrial(de la Within Temptation pana la sacrii Nightwish si trubaduri vikingi care ma teleporteaza in atmosfera de sabii si cititori de Tolkien!)...deci,concluzie nu cer,fiindca nu stiu unde bateam,poate ca sunt putin dezamagit de comercializarea asta a look-ului la formatii decat la calitatea sa ca si arta muzicala.

    So...da,mananci multe prostii(eu vorbesc,chiar acum savurez capsuni cu iaurt,yeah...you heard me:D),dar chiar fast-food...:|.Nu vreau sa dau in hipstareala,dar chiar nu au proteine(stiu ca sun ca si Ursu de pe Discovery dar chiar asa e).

    Deci...da,the end.

    Anonim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ursu de pe Discovery, îmi pare bine să te văd pe aici.

    Sincer, eu m-am apucat să ascult muzică rock înainte să-mi dau seama că îmi place, deci poţi să-ţi dai seama ce minuni am ascultat. Şi tu...tu care-mi pari un tip mai nuştu cum, mai diferit şi poate mai cu capu pe umeri, tu mănânci căpşuni cu iaurt? Oh daa =)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Capu pe umeri...iiu,nu chiar(daca stau sa ma gandesc chiar grostesc),dar da,imi plac capsunile cu iaurt:D.
    Imi pare si mie bine ca raspunzi cand cineva se incumeta sa scrie ceva in urma ta(:D),asa ca ce sa zic...nu sunt un om atat de matur,adica sunt...(habar nu am sa ma definesc...)un om care se adapteaza,cand e de glumit,glumesc,cand nu...sunt serios,apoi glumesc:D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Habar n-ai sa te definesti?
    Asta e activitatea mea preferata, dar uneori da in lauda b-).

    Si, ca sa stii, principalul motiv pentru care nu raspund la comentarii este simpla si clasica lene. Sa traiasca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,sufar si eu de ea,dar dependenta mea sociala si inima-mi pura(ma rog,faza cu inima mai usor)nu ma lasa sa te las.:D

    So...you stuck with me!>:)

    RăspundețiȘtergere

 
back to top