Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 9 octombrie 2011

Working!!

Dacă aş face o postare pentru fiecare
anime pe care l-am văzut,
cred că n-aş mai avea loc pe blog.



             Este unul dintre anime-urile alea fără acţiune care credeam că mă va plictisi. Sau nu.
             Takanashi Souta [yeah! mi-am aminit numele lui =))] este un licean obişnuit care într-o seară de iarnă întâlneşte o fată micuţă şi drăguţă care-l întreabă "ai dori un loc de muncă?". Astfel este angajat la un restaurat de familie, plin de oameni de tot felul. Vai cât am putut să râd la anime-ul ăsta. Şi eu de fel nu prea râd nici măcar la comedii.

            E plin de seiyuu faimoşi. Asta mi-a atras interesul. Katanashi-kun, cum îi spune micuţa Taneshima Popura, este făcut de Fukuyama Jun. Sincer Fukuyama Jun sună aşa de original în fiecare anime în care are vreun rol. [reminder: must make post about seiyuus]. 
Apoi avem două personaje, Satou şi Souma, care sunt făcuţi de Daisuke Ono, respectiv Kamiya Hiroshi. Ăştia îmi amintesc atââââât de mult de Shizuo şi Izaya din DRRR!!. Apoi, ooo daa, este Inami Mahiru-chan, o tipă androfobică [fobie de bărbaţi], care de câte ori vede un personaj masculin, îl trage câte un pumn fatal. Iar Takanashi trebuie să o ajute pe Inami să scape de fobia asta ca să poată servii şi clienţii masculi, astfel că în fiecare zi îşi ia câţiva pumni buni. Ca animaţie şi sunet e ok, ending-ul mi-a plăcut foarte multe. It was 'cuz' of this, actually.
            N-am mai avut parte de un anime aşa bun. Misa zicea că "are carismă", şi exact asta e, pentru că la mine sunt puţine care chiar să-mi placă de la început. So, if you wanna laugh and laugh and laugh and wanna hear Daisuke Ono confess, then watch this. [Ca deşteaptă ce sunt, după ce l-am terminat, l-am şters din calc, dar acum îl downloadez din nou şi-l trântesc pe un dvd să-l văd şi în 100 de ani].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top