Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 6 octombrie 2011

A trecut mult timp...


...de când n-am mai răcit aşa de tare.
Mai bine.
I want my summer back.


              Mă doare gâtul şi-mi curge nasul [şi tocmai am strănutat]. Şi tocmai când voriam şi eu să îmi repet nişte cântece. M-am apucat de UraBoku [care apropo e destul de mişto], am terminat Lucky Star şi abia aştept Nijikonul 8->.

               Mi-e dor de dimineţile de vară. Atunci când mă trezeam fără nici o grijă şi miroseam aerul plictisitor al oraşului. Parcă razele de soare atunci era mult mai colorate şi mai pline de viaţă decât acum. Îmi amintesc zilele în care mergeam în parc doar ca să-l văd pe un anume el, zilele în care chicoteam în timp ce puful din copacii plutea prin aer.
           Toate astea s-au transformat în ceva necunoscut. Parcă am lăsat în urmă tot ceea ce însemna persoana mea, dar am rămas aceeaşi. Cât îmi doream să mă schimb. Credeam că m-am schimbat, vroiam să ştiu că nu mai sunt la fel, dar totul pare exact la fel. Ironie.                             
              "Când soarele a găsit luna, ea îşi bea ceaiul în grădină, sub umbrelele verzi ale copacilor. În mijlocul verii. Când luna a găsit soarele, el arăta pe parcă abia se ţinea pe cer, dar ochii ei îi salvară viaţa. În mijlocul verii. Totul era auriu pe cer. Totul era auriu când ziua şi noaptea s-au întâlnit.”

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top