Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 2 octombrie 2011

SEXY GALAXY

It looks like my feelings are
not so heavy anymore.
That's the miracle of a concert.


           Baaack. Dracu ştie pentru cât [cuz honelsty that break wus cuz of mah endless lazyness b-)]. La şcoală totul pare frumos. Pentru cât de frumos poate fi plictiseala, totuşi. AM FOST LA CONCERT LA HITT, OAMENI. Nu cred că vă spusesem, dar mi-ai luat biletul cu două săptămâni înainte. OFMG, IT WAS AWESUM <3.

          De şcoală nu-mi pasă. Deloc. Am terminat cică cu testele alea la care nu m-am omorât nici măcar un picuţ. În rest parcă am început să mă înţeleg mai bine cu colega mea de bancă [waii ce râdeam ca proastele pe la teste =))], am început să înţeleg mai bine colectivul şi am dat o tonă de bani pe manuale. Şi vine Nijikon :-?.
           La concert a fost...geniaaaaaaaal. Am ţipat atât de tare că şi acuma mă ustură gâtul puţin :)). În deschidere au fost Monarchy, care au fost atât de buni încât după o juma de oră de ţipat după ei am obosit. Iar când a venit HITT...ah mah freakin' godess he's damn smexy. După ce că arata genial, mai intră pe scenă şi cu oglinda în mână, în timp ce-şi făcea bretonul [şi după ce se uită în oglindă de vreo 4 ori în 2 ore, ajung la concluzia că e un narcisist total]. Avea nişte mişcări...Mali zicea că cică are experienţă din'nainte [dracu ştie ce fel de perversiune mi-ai trecut mie prin cap că nici eu n-am înţeles-o pe moment], oricum era damn smexy. Şi vocea lui era superbăăăă, vibra atât de puternic; iar când s-a aşezat şi el liniştit la pian şi a început să cânte numai el şi pianul, a fost superb [cică era romantic...narcisist romantic, cum vine asta?]. La concertul ăsta am cam realizat că într-un an [faţă de GUILD de acum un an (care apropo, i-am căutat pe net şi s-au făcut şi mai miştoci şi cu muzică şi mai tare <3)] am ajuns să cunosc mai multă lume de cât mă aşteptam. Ah, şi o am pe Mali lângă mine. Deci thank everyone, Misa-tan, Shiro-chan, Mika-chan şi Ann-chan că aţi fost acolo. Apoi după concert a fost sesiune de autografe 8->. Am fugit, mi-am luat un poster cu el şi l-am pus să-l semneze [Misa a fost mai băgăcioasă şi l-a pus să semneze şi biletul] şi am făcut  poză cu el. 

           Mă uit la Luck Star. Cât de epică poate să fie Konata. Ascult noile melodii de la GUILD. Cât de tru e muzica ăstora. Vrea să-i văd din nou <3.

Happiness can last longer.

Un comentariu:

  1. Salut , numele meu este Bogdan ,sunt din IASI, Romania .Aveti un site minunat .As dori daca putem face schimb de linkuri / bannere . Va multumesc !!!
    Adresa site-ului meu este : http://descopera-travel.blogspot.com/
    Adresa de e-mail: bogdan_burca@yahoo.com
    Daca doriti sa facem schimb de linkuri ,bannere lasa-ti un comentariu pe blogul meu , intr-o postare,sau un e-mail !!!
    Imi puteti da un like , va rog frumos la adresa : http://www.facebook.com/pages/Descopera-lumea-inconjuratoare/174468635958737 Multumesc,o zi buna !!!

    Daca vrei sa facem schimb de linkuri/bannere astept raspuns printr-un comentariu pe blogul meu !!!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top