Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 30 octombrie 2011

Remember

Sunt lucrui în viaţă
pe care nu ai voie să le uiţi.


          Când ne-am văzut ultima dată nu credeam că-mi veţi lipsi atât de mult. Mint. De ce să vă ridic în slăvi când nu mor de dorul vostru? Şi totuşi, ceva mai bun ca voi nu voi mai găsi.

          Cu colegii de care m-am despărţit în clasa a 8a n-am petrecut decât doi ani. Şi totuşi, au fost poate cei mai frumoşi ani ai vieţii mele până acum. M-am simţit liberă alături de voi, pentru că ştiam că măcar încercaţi să mă acceptaţi aşa cum sunt. Şi încă mă bucur că v-am întâlnit, pentru că altfel nu m-aş fi schimbat.
          Sper că peste zece ani să ne vedem iarăşi în parcul de lângă şcoală, să râdem ca nebunii împreună şi să comentăm viitorul.Mă întreb dacă voi mai găsi vreodată atâţia oameni strânşi la un loc care să mă înnebunească cu nebunia lor. Numai împreună cu voi puteam să ţip şi să mă laud cu asta. Am fost cei mai tari, împreună. 
Pentru că din cauza voastră am inventat cea mai epică înjurătură.
Pentru că din cauza voastră era să mă înnec în Herăstrău în ziua în care am chiulit de la mate.
Pentru că din cauza voastră l-am îmbătat pe China în excursia aia.
Pentru că din cauza voastră am devenit maestră la copiat.
Pentru că din cauza voastră acum cânt pe holurile şcolii şi nu mă interesează dacă se uită lumea.
Pentru că noi râdeam în parc în zilele în care trebuia să fim la şcoală.
Pentru că din cauza voastră am pus gura pe prima mea ţigară. [b-)]
Pentru că din cauza mea n-am să vă uit.
           Oi fi eu neglijentă şi nepăsătoare, dar tot v-am iubit. Asta pentru că soaţă'mea Nexa a scris asta.

Ceva porcos. Amintiri adică :)).

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top