Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 23 octombrie 2011

Nijikon '11

It's all 'bout havin' phun.
Pentru că până la urmă contează şi locul,
nu numai oamenii.


              A trecut un an. A TRECUT UN AN. Nu-mi vine să cred câte lucruri s-au întâmplat într-un singur an. Şi ca de obicei, am realizat prea târziu că totul se schimbă.

              Aseară m-am băgat la culcare foarte târziu, în contextul în care trebuia a doua zi să mă trezesc la 8. Am început Ao no Exorcist şi mi-a plăcut atât de mult încât nu mi se făcea somn. Anyway, n-am trezit la 8 fără vreo problemă, am făcut şi micul dejun şi am sunat lumea. Am zis că nu-i bai dacă ajung ceva mai târziu. Mă sună Misa pe la 10 fără ceva să-mi zică că ea e deja acolo. Într-un sfert de oră am ieşit pe uşă, iar la capul străzii mi-am dat seama că nu luasem banii.
              Am ajuns acolo, am dat un big hug to mah biatch şi m-am pus pe cumpărat. Mi-am luat postere cât să-mi umplu toată camera [asta era şi ideea b-)], am trecut şi pe la manga şi mi-am luat nişte bunăciuni [:))] şi până la sfârşitul zilea am rămas aproape falită. De muuult timp n-am mai avut parte de o sesiune de fangirl-ism din ăla hardcore de mult. Eu şi cu Misa eram ceva gen kyah kyah mai mereu, iar săracul Cosmin după vreo două ore se obişnuise. 
              Multă lume cunoscută. Ciudat de multă cunoscută. Anul trecut la Niji nu cunoşteam mai pe nimeni. Thut is ză miracle of a year. A fost tare faza când eu şi Misa ne-am dus la baie şi intră Marc [Marc care e un tip care poate să poarte o pălăriuţă din aceea lolita cu pampon, să lingă o acadea şi să mai arate şi bine], care o căuta pe Shuu. And I was smth like [în mijlocul băii pline de oameni]: Shuuuuu!. =)) Bine, la sfârşitul zilei mi-am dat seama că Shuu era defapt acel cosplayer cu bretonul total peste ochi.
              Speaking of cosplay...am impresia şi nu ştiu de ce dar la Otaku a fost mai divers. Cred, mi se pare, posibil. A fost relativ funny, mai ales că a fost prezentat foarte mişto [deşi au fost multe scăpări, sincer chiar nu m-a interesat să fie perfect]. Câştigătoarea are un costum...atât de tru încât nu se poate mişca în el. La propriu. Parcă era un cosplay după zeiţa Atena, oricum purta o armură şi avea aripi în spate, care atunci când îşi ridica mâinile se deschideau. Ah şi a fost un cosplayer după Alois Trancy [Kuroshitsuji], iar când eu şi Misa am auzit numele am fost ceva de genu KYAAAH! în acelaşi timp.
              M-am distrat. Deci eram ceva LOL din două în două secunde. Iar la un moment dat începusem să-i şoptesc Misei chestii la ureche, ea ţipa ca deşteapta şi Cosmin se uita cumva la noi. Am avut inclusiv constructiva discuţie despre "fantezii". Teeehee XD. De cumpărat mi-am cumpărat o tonă de postere [14 parcă], câteva cu Kuroshitsuji, câteva cu Vampire Knight şi parcă nu mai ştiu ce. Am văzut-o pe tipa aia care fusese anul trecut cu bijuterii hand-made şi mi-am mai luat un colier [care e ofc geeenial]. Şi n-am rezistat senzaţiei să-mi iau un inel din ăla cum are Ciel din Kuroshitsuji [argintiu cu o piatră mare albastră - superb adică :))].
              Mâine să nu uit să-mi iau aparatul că vreau să fac poze cu cosplayerii. Mai ales cu tipul ăla care-l face pe Shizuo din Durarara!!, plus că astăzi nu l-am văzut la concursul individual, deci înseamnă că e la concursul pe grupe. Dacă mai apare şi un tip bun care să facă cosplay după Izaya o fie moartea fangirl-ismului. Şi mă rog la ceruri să vină tuta de Misa ca să-l vânăm pe Shizuo [azi după cosplay era de negăsiiiit >.<]. Am cunoscut lume destulă, am văzut o toonă de lume cunoscută şi am rămas falită.
This is what Nijikon can make people do =)).

HAPPINESS >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top