Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 6 octombrie 2011

Cum se mănâncă un biscuite

...ştiţi toţi din reclama aia, nu?
X3


1) Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si scrieti aici rândul al 4-lea.
Dintre aceste trei regine, Catherine este cea mai interesantă şi cea mai frumoasă.

2) Fara sa verificati, cât e ora?
12:40

3) Verificati!
12:39

4) Cum sunteti îmbracata?
Pantaloni de pijama albi cu model floral şi un pulover albastru. Sincer habar n-am de ce pe vremea asta eu port pulover, dar parcă n-am chef să stau răcită aşa mult timp.

5) Înainte de a raspunde la acest chestionar pe ce va uitati?
Pe un site cu imagini cu prăjituri. XD Şi mă gândeam cât de foame mi-e că n-am mâncat nimic azi.

6) Ce zgomot auziti în afara calculatorului?
Hă hă b-). Muzică. Muzică bună :)) Muzică potrivită momentului. Panic at the Disco! - Nine in the Afternoon. Asta o cântam cu Nexa la şcoală la pauza de la ora nouă :)).

7) Când ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Arrrr. Alaltăieri, m-am dus la doctor ca să constat că am nevoie de medicamente.

8) Ce ai visat ieri noapte?
Am uitaaaaat >.< Şi când m-am trezit ştiam. Lemme remember. Ceva cu un tunel şi ciocane sau lanţuri şi...spooky stuff. Pentru prima dată în luna asta mi-am amintit şi eu visele mele şi trebuia să fie unul ciudat. :-<

9) Când ati râs ultima oara?
Ieri cu Misa la telefon. Şi râdeam sigură pentru că mă gândeam la nişte pinguini.

10) Ce aveti pe peretii încaperii unde sunteti?
Postere. Destul de multe, chiar [luate de la Nijikon şi Otaku]. Câteva desene ale mele, vechea pancardă cu "Free Hugs", nişte fâşii de hârtie cu fraze în japoneză şi diverse print-uri. Ah, şi frumosul meu poster cu Alice Cooper şi un schelet. Pereţii ăştia sunt ca un fel de aliniere de amintiri şi feţe frumoase.

11) Daca ati deveni milionara peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Un avion. Nu de alta dar ador să călătoresc şi vreau să văd cât de mult posibil din lumea asta mare.

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Whaaa. N-am mai văzut un film demuuult. Cred că Harry Potter and The Deathly Hallows Partea 1 [asta după ce am văzut a 2a parte]. A fost genial, sincer mereu mi-a plăcut Harry Potter.

13) Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Da. Asta. Sau poate că nu.

14) Ce parere aveti de acest chestionar?
Mi se pare destul de bun, altfel nu m-aş fi obosit să-l completez. Chiar aveam nevoie de o leapşă bunicică.

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim înca.
Nu mi-e frică de insecte. Deloc. Odată a trecut un păianjen din ăla păros pe faţa mea şi nu m-a deranjat deloc.

16) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi fetita?
Teodora. Adela. Misa.

17) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi baiat?
Radu. Sebastian. Vlad.

18) V-ati gândit deja sa locuiti în strainatate?
Mama vrea să mă trimită la şcoală de vară în Austria :)). Vedem cum stă treaba, oricum cu siguranţă voi pleca în străinătate, dacă rămân acolo nu sunt sigură.

19) Daca ati putea schimba ceva în lume, în afara de politica, ce ati schimba?
Aş eradica manelele :))). Păăi...sistemul de învăţământ în primul rând, poate emisiunile alea tâmpite de la televizor şi aş face mai multe convenţii anime pe an [nu's serioasă deloc :-<]. Cred că dacă s-ar schimba potilica, s-ar schimba multe alte lucruri odată cu ea.

20) Va place sa dansati?
În ploaie, poate.
21) George Bush?
A ghost.

22)Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la televizor?
Arrr...ştirile sportive. În timp ce-i ceream lu' tata bani de Nijikon. Am văzut, nu vizionat. Sincer, nici cablu TV n-am în casă, fiindcă familia mea vede televizorul cam inutil. Iar eu cred că mă uit cel mai puţin.

23) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Păi Katei, Mali, Ada şi cine îl mai vrea. Luaţi-l mă, că e moca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top