Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 26 iulie 2011

Pe tocuri

Lista mea cu tipi idioţi creşte,
iar lista cu tipi interesanţi devine
din ce în ce mai mică.
M-am plictisit
de idioţii ăştia.


              Fuuuck. Mama are idei serioase [bine că nu-s planuri :-<] să mă trimită la studii peste vară în Austria [bine, vara asta deja e dusă]. Am luat supradoză de anime iar zilele astea. Şi cred că de patru nopţi n-am mai dormit.
               Mah darling entertainer [Misa I mean] şi-a scrântit mâna. Afară e cald de mori şi zilele trecute mi-am făcut picioarele praf la un botez. Şi am întâlnit şi un idiot de-mi venea să-mi smulg părul din cap că-mi făcusem aşteptări prea mari. Sau nu, defapt nu aveam aşteptări [de plictiseală am adormit în maşină]. 
              Azi trebuia să dau nuştu ce probă la liceu să intru la clasa de intensiv engleză. Când am ajuns acolo, am aflat că proba nu se mai dă şi că deja au fost făcute clasa [btw, eu mi's boboacă în Şcoala Centrală, clasa a IX D, profil fillo :3]. Habar n-am de ce dar de la un timp vara mi se pare obositoare. Vreau să merg la ARTmania să-i văd pe Sonata Arctica, Tarja, Lacuna Coil şi mai pe toţi, dară sunt şanse puţine. Nici nu ştiu dacă vrea să mai văd Within Temptation la Peninsula [nu prea am cu cine să merg, sincer, în afară de soaţă'mea cu care n-am mai vorbit de 2 săptămâni]. 
              Astfel că în jurul ochilor mei se învârte această senzaţie de dulce pierdere de timp. Trebuie să ies din starea asta.

Happiness >.< [PLOUĂ?!]

Un comentariu:

  1. Hei fato,nu am mai vorbit de o gramada de timp...
    Poate ne vedem intr'o zi.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top