Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 23 iulie 2011

Misaki + Grell = Hanabi

"Ştii...tu eşti ceva genul...nu, chiar exact la fel ca 
Grell Sutcilff."
"Gyaah, Daiisukii!
Şi tu eşti ceva genul...o combinaţie între 
Misaki şi Shana"
"EU?! Holly shit, that's me for real."

"Are you drunk?" YEAH!



      Now if I come to think of it...Daaamn.  Ascult vechile melodii din K-ON! şi îmi amintesc de toamna trecută. E ciudat când timpul trece şi totul pare genial de diferit. Pentru că unele combinaţii ale vieţii mele încă îmi fac creierii să ardă.
      N-am mai plecat la ţară. I-am făcut lu' tata un scandal relativ minor şi s-a enervat şi nu ne-a mai luat pe mine şi mama; nu că vreuna chiar dorea să meargă. Urăsc să merg acolo. Astfel că odată ce mi-am dat seama că am ziua liberă, am sunat-o pe Misa s-o întreb dacă începem să vedem azi Kuroshitsuji II [ea nu l-a văzut, şi am ţinut morţiş să-l vadă cu mine]. Astfel că am mers la ea acasă.
      Am trecut pe la cofetărie şi am făcut o aprovizionare cu prăjituri, apoi la magazin să luăm sucuri şi alte chestii. Am ajuns la ea, i-am cunoscut hamsterul [ză fluffiest thing evărr] şi după ceva discuţii şi cântat şi alte funny stuff ne-am aşezat însfârşit să ne uităm la Kuroshitsuji. Pe la un moment dat ne-am oprit şi am început să vorbim, în engleză [era bunică'sa prin preajmă]. Şi astfel cam tot restul zilei am vorbit în engleză [devenise wierd >.>]. And ofc, we were like "Kyaaah!" "Gyaaah!" "Yeah!" and stuff like that de câte ori ne apuca. Together, we make ză perfect obsessed fangirl.
      I wanna do this again. Mi-a amintit într-un fel de zilele nebune cu Mali.

Happiness >.<

Un comentariu:

  1. Ooof iubire nu ne-am vazut-auzit de un car de ani >:D<
    scuze ca am ajuns asa de tarziu prin blogul tau, dar stii si tu cum e vara :)) lene mare si chef 0 ;))
    Baaa, imi lipsesti <3

    RăspundețiȘtergere

 
back to top