Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 28 iulie 2011

Mi-am luat căşti noi

Ador vocile
şi chitările
şi faptul că creirii îmi zboară.
Vara asta.



        Mama zicea că's dependentă de căşti. Adevărat. Declar sus şi tare că n-aş putea trăi fără muzică. Muzica mă linişteşte, mă face mai veselă şi-mi dă un minuscul impuls de a trăi. Şi, la fel ca o drogată, îmi vine să mor când mi-e luată. Ironic, nu?

       Mă topesc când prin faţa ochilor mei trece acea amintire crudă în timp ce ascult o melodie veche şi fără sens. Poate că totul a fost aşa cum am vrut, aşa cum a fost scris în versurile melodiei. Ador nopţile în care sunt singură acasă şi podeaua vibrează, iar chitările electrice în gâdilă urechile. Mă fac să vreau să ţip cu toată fiinţa mea, să mă fac auzită până la capătul pământului. Pentru că, până la urmă, muzica e doar încă o modalitate de a-ţi urla sentimentele, nu?

I still can't forget that summer's melody.
Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top