Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 4 iulie 2011

Mah cupcake lăăăv

Sunt zile în care
Totul e atât de frumos
Şi e pe bune


       Nu-mi vine să cred. NU-MI VINE SĂ CRED! că o iubesc pe iubita mea Misa. Pentru că...hmrrrhhrr [cuvântul magic, dear <3]...nu e ea imoto-tan [sor'mea junioară] a mea?
       Am ieşit p'afară, deci. Am cărat eu laptopul după mine şi ne-am aşezat frumos pe o păturică în parc. Ne-am pus muzică, ne-am uitat la nişte anime-uri, am vorbit o tonă de chestii şi ne-am uitat inclusiv la Junjou Romantica [yaoi]. Bine că nu era lume p'acolo. Apoi i-am pus Misei sfârşitul din Romeo x Juliet şi...a plâns. A plâns pe bune pe umărul meu, iar mie îmi venea să plâng numai când o auzeam pe ea. Pentru că eu sunt genul ăsta de persoană insensibilă [oare ăsta e termenul corect?] care nu plânge când citeşte, se uită sau ascultă chestii romantice, dramatice sau lacrimogene. Eu plâng numai când mi se iau lucrurile de sub bot. Mai bine pentru mine :)).
       Astfel că nu ne-am lăsat până când n-am făcut praf bateria aparatului. Oficial, noi două împreună facem cea mai disperată formaţie de fan-girls. Kyyyaaaaaaaaaaaaaah! Pentru că ne place b-).
After that ne-a apucat amândouă cheful de prăjituri. Astfel că am decis ca azi să fie ziua de apreciere a sinelui pentru amândouă [odată pe lună mănânci prăjitură cât ai chef]. Astfel că am comandat vreo...5 prăjituri şi am mâncat fericite, în timp ce ascultam ţipetele de groază [pentru Misa] a le lui Hatsune Miku :)).
       Apoi mi-am permis să fac cel mai mare spoiler evăr [eu care urăsc spoilerele] şi să-i spun Misei tooooot despre Vampire Knight. Plus, într-un moment a vrut să-mi spună cum se termină o manga şi în ultima secundă mi-am dat seama şi i-am închis gura, apoi am început să râdem amândouă cu lacrimi. Cum să faci aşa ceva O.O?
       E frumos. Să găseşti pe cineva cu care să râzi, să plângi, să ţipi şi să taci din nimic şi poate pentru toate. Plus, funny fact : eu şi cu ea avem aceeaşi alergie. Puteam semăna mai mult? Aishiteru, dragă >.<.

KYAAAAh! >.<

P.S.: Mâine mă car cu soaţă'mea la ţară. Şi am văzut Romeo x Juliet [superb!] şi Gravitation [yaoi].

2 comentarii:

  1. Buna
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru ca as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-anunturi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice).
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este negativ sau pozitiv. Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc o zi buna si tot ce va doriti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com .

    ( In cazul in care sunteti de acord va rog sa treceti link-ul: http://www.online-anunturi.com cu numele Anunturi

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top