Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 13 iulie 2011

Luv it when it's colorful

Îngheţaaată :X
'Cuz' I'm so crazy when it comes to 
sweet things and people.

HELL YEAH!
          Unele zile lucrurile se schimbă. De data asta se schimbă în bine. Sau nu? Vara trece repede, zilele sunt pline de lucruri neinteresante sau chiar minunate. Cine-i Centralistă pă Sitsteem [beeibiii :X]?! Sayuu b-).
          Sunt genial de entuziasmată. Abia aştept să înceapă şcoala ca să ajung la liceu. Dar parcă n-am chef nici să se termine vacanţa. Whutevă, timpul trece. Am venit de la ţară cu câteva kilograme în minus [miracol!] şi mama a început să mă bage la regim. "No ice cream for you today, dear." "Whuuuut?". Am să rezist. De dragul shoppingului :)). După ce i-am luat cadoul Misei, n-am rezistat tentaţiei şi mi-am făcut şi eu un tricou personalizat [Alice in Wonderland], pe care abia aştept să-l port mâine. Mali e supărată că nu merg la ziua ei [sau cel puţin aşa pare]. Nici anul trecut n-am avut cum să ajung, iar acum "fă-mi chef să vin şi am să vin". Sunt groaznică când vine vorba de d'astea, recunosc. Am terminat Ouran, am de gând să mă apuc serios mai mult de manga decât de anime. Ascult noul album Within Temptation şi sunt şanse foarte mari să merg cu soaţă'mea la Peninsula şi să-i vedem.
          Astfel că mâine se anunţă o zi destul de plină. Yeeee.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top