Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 12 iulie 2011

Liceană pe sisteeeeem

Lăăăv, beeeibi, lăăăv.

 Azi de dimineaţă citeam fericită manga Ouran [şi eram la o scenă foooarte mişto] când intră Nexa pe uşă : "Vezi că ai intrat la Centrală, la Mate-Info." Imposibil!
După panica de rigoare am aflat că informaţia era eronată şi că intrasem la filologie. Heeell Yeeeah!
Poate că mi-e ciudă că n-am intrat în Lazăr, sau că n-am ajuns la Creangă la Filo-japo, dar când am auzit cât de mulţumiţi sunt ai mei şi cât de super e locul, mi-a crescut inima.
Astfel că de azi sunt liceană pe bune b-). Can't wait for mah highschool days :X.

2 comentarii:

 
back to top