Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 29 iulie 2011

FREE HUGS FOREVĂ!

"FREE HUGS?!"
"Haaide mă, voi n-aveţi pic de iubire?!"
>:D<


             Free hugs. Nu ştii ce-i aia, google it. Prima oară am început la Nijikon anul trecut, unde erau o grămadă de free huggeri. Apoi anul ăsta la Otaku, unde am fost cu drăguţa de Pikachu. Şi apoi astăzi. Nu mă aşteptam să fie atât de tru.

             Să începem cu urâtul. Pe facebook 12.000 de oameni au făcut public faptul că vin. Teoretic, Parcul Herăstrău ar fi trebuit să colcăie de free huggări...teoretic. Practic, abia dacă ne-am strâns 30 de persoane în total. Şi dacă ar fi fost alţii pe acolo, sigur ne-ar fi auzit; pentru că începusem să ţipăm şi să atragem atenţie. So, lume ironic de puţină. Apoi...măria sa cel care a făcut evenimentul pe facebook nu şi-a arătat moaca. Şi nu cred că am fi putut să-l/o ratăm. 
            Deşi au fost nişte chestii naşpa, a fost o toooonă de distracţie. Cel mai frumos a fost că nici nu prea am făcut cunoştinţă [spiritul de turmă în acţiune] şi totuşi ne-am înţeles relativ bine. În general toată lumea a fost foarte drăguţă şi amuzantă şi nu mă aşteptam, sincer, să ne înţelegem atât de bine [la un moment dat ţipam în unison].
            Am revăzut-o pe Pikachu de la Otaku [cel mai tru lucru al zilei], mi s-a alăturat Kata [nu mă aşteptam ca amantă'mea să fie atât de înnebunită după huguri, dar a fost mişto], plus că m-am întâlnit cu o tonă de lume cunoscută. A fost o experienţă foarte frumoasă şi siiigur am să mai merg la chestii din astea. Abia aştept Nijikonul <3.

HAPPINESS <3

2 comentarii:

  1. mă aşteptam să fie aşa de frumos !
    mă bucur că am fost eu prima huggărită de tine!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Yea bby:X:X Iubesc hugg'urile,dara' pacat ca nu fu si blonda'miu acolo ca numai cu el in brate stateam :X:X:X. Tare tuu:*

    RăspundețiȘtergere

 
back to top