Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 16 iulie 2011

De la Kata [Fotografii]

Fată, să fii mândră că numele tău
e titlul unei postări de ale mele.
Şi nu, nu mă mai bate la cap.
Nu vin cu tine la piscină, n-am chef de Cippy.
Mah life is just here.


             Este ea, tipa cu poveşti imposibile. Tipa insuportabilă care mă ţinea pe mine de mână în loc de blondul ei. Ea, femeia care minte de îngheaţă apele. Ea, paraşuta care plângea în seara aia. Ea, beţiva care înoată în minuni. O amantă mai bună nu puteam să-mi găsesc. Numai eu ştiu cât e de nebună.
             Azi, de drag, am scos negativul. Pentru că ea face asta mereu, de ce să nu o fac şi eu? Pentru că îmi place micul meu aparat de fotografiat şi tot ce poate el să prindă. Nu sunt cea mai bună [i mean mah camera is kida ooold and crappy], dar fotografiez de vreo doi ani [de chef numa']. Şi, fără vreo îndoială, sunt mai bună decât Kata b-). Ironic, când m-am uitat peste pozele astea [care nu's deloc noi], mi-am dat seama cât de repede trece timpul. I so treasure those memories.

Mă joc cu creioanele de mult timp. Şi mereu câştig.

















M-am chinuit o jumătate de oră să-l prind b-).

















Când eram în mijlocul maniei Sonata Arctica.


















Poză by Mali. But that mah shoes, so...[Good old summer nights.]


















Always there. De 14 ani.


















Poză de acum...3 luni. L-am văzut ieri. Avea exact aceleaşi haine.



















Pe vremea când lumea ardea după noi.



















I'm gonna miss you two.




























Eu şi amanta mea am fost aici.


















CUŢITARELE! Photo by Kata, Drawing and arrangement by Sayuu.































Kata's Love.

















Kill ză Rainbow!



















Cofetărie de Viena =P~, mah forevă love.


















Din gară din Eforie Nord.



















Plouă.




























De asta iubesc România.


















Vara, la mare.



















So that you will never forget me.
Happiness >.<

3 comentarii:

  1. Hei tuuu:X:X Asa e nu ai cum sa ma intreci la fotografii insa sunt destul de foarte bune [sa te simti mandra ca zis eu astab-) ] Si ca sa stii nu a fost Cipulica la piscina azi ci eu,verisoara mea,al meu blond sexy si fierbinte si Pesi-Rusty [China] A fost o balaceala de zile mari cu pupaceli in apa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dudăăăă, eu am zis că SUNT mai bună decât tine la fotografii. Şi chiar sunt b-).

    RăspundețiȘtergere
  3. Dudelor!!! Eu zic că nu mă întrece pe mine nimeni şi aşa e.
    Nu mă luaţi în seamă..vorbeşte narcisismul din mine :-"

    RăspundețiȘtergere

 
back to top