Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 24 iunie 2011

See you in another life

"Such great memories..." 
"Maybe you're my love"
"Time doesn't know how to stay still."
"Since the day it appeared, I can't evade it"
"Don’t let go of this hand, don’t let go"




                 Anime. Deci asta o să fie o postare lungă. După Otaku am început să mă uit masiv la anime-uri. Eh, nu chiar.


                 Ano Hi Mita Hana No Namae Wo Bokutachi Wa Mada Shiaranai [şi am ţinut minte titlul după două episoade b-)] e numărul unu pe listă. Azi am văzut ultimul episod şi pot spune că a fost un anime extraordinar. Povestea, pe scurt : Odată ce personajul principal, Jinatan, începe să vadă un fel de prezenţă fantomatică şi deloc demnă de frică a prietenei lui din copilărie, Menma, care murise în nişte circumstanţe foarte ciudate, acesta se vede nevoit să se reunească cu prietenii săi din copilărie pentru a îndeplini dorinţa acesteia şi a o trimite în rai. Sună ca un film poliţist cu ceva horror =)). E vorba de amintiri, iubiri ale copilăriei deloc uitate şi copilărie. Povestea este absolut unică şi genială, tocmai din cauza asta l-am văzut. Muzica deasemenea este destul de bună. Sincer, motivul pentru care îmi place atât de mult e pentru că îmi aminteşte izbitor de copilăria mea. Miss them all.


                 Ouran High School Host Club. O altă recomandare a Misei. Oficial, tot ce recomandă Misa e geeeeniaaal.
Greu de povestit, dar am să mă chinui. Fujioka Haruhi a câştigat o bursă la prestigioasa acamedie Ouran, o şcoală rezervată pentru cei bogaţi şi de familie bună. Necontând ce alţi studenţi ar putea gândi despre ea, Haruhi este destul de indiferentă când vine vorba de propria-i imagine fizică sau de faptul că ea este doar o fată obişnuită. Din nefericire pentru ea, zilele ei de liceu se vor schimba atunci când va da peste Host Clubul, un club de elită pentru băieţii foarte bogaţi şi frumoşi care-şi folosesc propriile calităţi şi farmece pentru a distra tinerele domnişoare. Însă atunci când Haruhi sparge accindental o vază foarte scumpă, neaflându-se în posibilitatea de a o plăti, aceasta este nevoită să lucreze pentru club, devenind astfel ea însăşi o gazdă, deghizată ca fiind un băiat.
Este genul ăla de anime care te face să râzi de la primul episod. Personajele sunt absolut geniale, fiecare cu o personalitate diferită, dar toţi atractivi. Preferaţii mei sunt gemenii, ador modul în care fac farse tuturor mereu împreună. Iar Haruhi este cea mai genială eroină într-un reverse harem, nu pare să-i pese de looooc că e înconjurată de o grămadă de tipi superbi care par să o placă. Asta mi-a plăcut cel mai mult.


                Starry☆Sky e un anime relativ drăguţ. Nu e cel mai genial, uneori mi s-a părut chiar plictisitor, dar în sfârşit chiar mi-a plăcut. And shit, încă n-am găsit episoadele cu Săgetătorul [zodiă'mea b-)].
Povestea se învârte în jurul unei fete destul de drăguţe, Yahisa Tsukiko şi a 12 tipi superbi [O.O] . Da, un reverse harem cu 13 personaje principale. Nici nu m-am chinuit să ţip minte numele. Ce e special la anime-ul ăsta e faptul că fiecare tip reprezintă o zodie [iar eu personal ador zodiacul]. Se prezintă povestea fiecăruia, trecutul şi personalitatea. Într-un fel cam afli cum se comportă fiecare tip al zodiacului, which is good reference for future relationships. Preferaţii mei au fost...tipul scorpion [gawd, eu nu suport scoprionii O.O], tipul capricorn [adore these guys, though] şi tipul leu [craziness all around]. Interesant de urmărit, deşi nu are nimic special.

                And now onto ză GOOOD STUFF. Hi-hi. He-he. Kyaaah! [Etc., loads of fangirl flames]. Nu credeam că o să fac asta. Nu, nu eu. Am văzut trei serii YAOI. Le-am devorat practic. 


                Junjou Romantica, ambele sezoane. [încă odată arigatou gozaimasu zeiţei mele Misa pentru recomandare]. Înainte să văd yaoi, aveam obişnuinţa să zic "gay love, not sex". Eh, asta'i Junjou. E vorba de trei cupluri destul de ciudate cu complexele lor care se chinuie să aibă happy lifes together. Dacă aş fi serioasă, aş zice că e o poveste de dragoste adevărată, o poveste de viaţă în care totul e posibil. Buuut, peoople, băieţii de azi...mă întreeeb...dacă ar face aşa ceva. =)))) Oricum, seria are elemente grele de fan-service, dar totuşi e superbă. Un must pentru romance lovers. Ah, cuplul meu favorit ar fi Junjou Egoist. Just 'cuz' Hiroki looks kida chiut.


Lăv, beibi, lăăv. <3

                Sekai-ichi Hatsukoi, again a blow from mah darling Misa. Acelaşi autor şi concept ca Junjou Romantica. Mai am ultimul episod de văzut şi dau eeeeediiiiit.
Back. Deci ultimul episoda fost ceva de genul...i want mooooar <3. I'm totally conquered by yaoi -.-". Povestea a fost puţin mai diversă, iar personajele parcă au fost ceva mai unice decât cele din Junjou. Oricum sfârşitul a fost prea penal. Deci îmi venea să mor când în loc să continue acţiunea, sună un telefon. Cea mai penibilă metodă de a face praf un moment mişto. Anyway, I WANT MOOOOAR <3 =)).


                Ah, şi practic am secat o noapte ca să văd Kore wa Zombie Desuka?, o serie relativ drăguţă despre zombie, fustiţe magice roz şi puţin asemănătoare cu Shakugan no Shana. Am citit toată manga Hana to Akuma [doar fiindcă am sunat-o într-o zi pe Misa, care se îneca în lacrimi din cauza sfârşitului, care mie personal nu mi-a dat nici o lacrimă], nu mi s-a părut extraordinară, dar ideea a fost foarte mişto. Acum am de gând să văd Nana cu Nexa, Fullmetal Alchemist, şi momentan citesc manga Ouran High School Host Club. Ah, şi am o listă imeeensă cu anime-uri pe care vreau să le văd. Jigoku Shoujo e pus într-o pauză nelimitată.


KYAAAAH!
Fan girl SCREAM.

Un comentariu:

  1. Hi there ^ ^ ''. I like your blog. I like anime too si implicit Sixx Am/Motley Crue si Nikki Sixx. In mod special freza lui [a lil Sasuke like]. xD Well anyway, am citit un articol mai vechi de-al tau gasit pe Google in care spuneai ca vorbea in primul sau album despre dependenta de alcool. Mai mult era despre dependenta de droguri si despre cum a "inviat" dintr-o supradoza, intr`un mod miraculos, fiind salvat in urma cu vreo 25 de ani chiar de catre tipul ce lucra pe salvare, care era chiar un fan Motley Crue, si caruia i-a dedicat apoi albumul Dr Feelgood. :D Btw, ai ascultat albumul lui nou, This is gonna hurt? ^ ^ E foarte epic. Well anyway... daca vei vedea acest mesaj... as vrea sa te cunosc mai bine... cuz you seem to be a very interesting girl ^ ^. Here's my yahoo ID: rain.eraser. =D And good like with your blog.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top