Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 3 iunie 2011

Ne vedeeem maine

"O sa-mi fie dor de dragii mei colegi..."
Ceeeeeee?
Pe naiiiba.

            Maine am banchetul. Maine. Maine. Yeeeeeeee?! Da, Yeee! Stiu ca am sa ma distrez, ca o sa fie genial si ca vom fi cele mai tari dudui ale serii. Sau pur si simplu ca Nexa n-are inca rochie.

            Ieri am avut o zi geniala. Nu m-am dus la scoala, am dormit tun pana cand a venit mama acasa la doua jumate si dupa am plecat cu mama prin oras, de unde ea si-a cumparat o tona de chestii. Cel mai relaxant e sa ies cu mama, cu siguranta. Am vorbit cu Sara aseara si mi-a zis cu amanuntul cam tot ce-am pierdut; adica ceva certuri, conflicte si concluzii legate de bani si banchet. Nu ca mi-ar pasa, eu nu sunt genul de fiinta nesimtita care sa-mi cer banii dupa ce ma razgandesc in ultima zi. Astfel ca suntem intr-o situatie cam ciudata [ceea ce arata cat de uniti suntem ca clasa, dar ce sa-i faci cand apar tampiti in peisaj?]. Plus alte mici probleme care nu's ale mele.
            Miercuri insa, dupa o ora de romana, m-am carat la Kata cu blonda'sau, pentru ca mai incolo sa ne intalnim cu China si Sonic ca sa mergem la mine, iar dupa a aparut si Nexa. Sonic a luat niste bere si a incercat sa-l imbete cu paiul pe China, care dupa ce a dormit o jumatate de ora la mine in brate s-a trezit impiedicat. Tipic lui.
            Astfel ca nu prea mai sunt lucruri de facut, abia astept ziua de maine si sunt siigura ca ne vom distra chiar daca lumea nu mai doarme la mine dupa. Adica aveau de gand sa se refugieze la mine in casa o noapte, dar n-am putu sa scap de mama, deci...viata e frumoasa. Si proasta de Gabi nu mai vine la banchet pentru ca lumea venea la mine si ea n-a fost invitata. Teapa.

Haaappiness >.< ?

2 comentarii:

  1. sa ne arati cu ce te-ai imbracat daaa? :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Heii , tocmai ai primit o leapsa din partea mea ! Intra pe blogul meu ca sa aflii despre ce este vorba ! :)

    RăspundețiȘtergere

 
back to top