Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 30 iunie 2011

Mi-am uitat amintirile într-o sticlă

Zic eu că nu pun suflet
Şi că nu-mi pasă
Dar defapt, poate ceva mai bun nu voi mai găsi
Niciodată.

                Camera mea zici că a făcut războiul. În contextul în care e cea mai curată cameră din casă, de obicei. Da, trebuie, deci e vital şi absolut de neuitat  : să iau poza aia de la Kata. O poză...în care un anume cineva deloc important şi cam mahmur în acel moment dormea ca un îngheraş la mine în braţe. Numai ideea îmi dă alte idei.
                "Da' tu ce-ai să faci dragă, ai să te măriţi cu un tip d'ăsta din anime-uri?". Nexa iuubiiire, nu spune asta. Habar n-am de ce, dar mă enervează şi mă doare şi mă stresează şi mă pune pe gânduri. Totuşi...totuşi. Mă mărit cu China cum zice Sara şi gata, îmi semnez condamnarea la fericire nefericită. Îmi cam lipsesc zilele alea [nu că ar fi fost multe şi prea importante] în care nebunii ăştia râdeau şi beau şi mai făcea nimicuri amuzante pe la mine prin casă.
                Whutevăr. Luna asta am o grămadă de locuri unde trebuie să ajung. Cât de curând o să plec cu soaţă'mea într-o lună de miere. Sau altfel zis, mergem la ea la ţară, and ofc şi sigur că o să ne distrăm [ador să fac mişto de ţărani >:)]. Apoi vine B-day'ul Misei, unde sper să ajung. Am de gând să-i fac un tricou personalizat cu Kuroshitsuji [e cel mai mare fan în viaţă a lui Sebas-chan, ofc], plus other stuff that I'm not sure about. Apoi pe 24 am botez, iar pe 25 e ziua lu' Mali, la care nu ştiu cum mai ajung. Oricum, am să rezolv eu.
                În materie de anime...vorbeam cu Misa aseară şi cu multă altă lume şi lista mea de "Plan to Watch" a devenit mai mare decât mah "Watched" list. So I'm like having a big anime fever.

Happiness >.<

2 comentarii:

  1. Matzooo,nu pui mana pe poza aia in veci.E obiect de santaj de acum:>

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuu..a sclis tipa de ziua mea!
    Să nu aud că nu ajungi la ziua mea că mă supăl rău de tot!
    Cât despre ziua Misei..eu habar n-am ce cadou să-i iau că ceva cu Kuroshitsuji nu-i iau că o să fie prea încărcată de Sebas-chan după.
    Tu şi China...China şi tu. Neah, chiar nu vă potriviţi. Deşi aş vrea să văd poza aia chiar dacă ar fi ultimul lucru pe care l-aş face.
    Well, ai prins tu ideea.. Te ubeck's! px

    RăspundețiȘtergere

 
back to top