Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 14 iunie 2011

It bursts into brilliant colour

Overflowing impulses strike our hearts
And now, our story begins to come alive
With the help of a fortunate crash, the colorless world
Brilliantly, in a second, is lit up with color


              Deeeci. Vine vara ^___^. Habar n-am cât timp am să mai fiu aici. M-am plimbat mult până acum, iar săptămâna viitoare am examen. Un mare şi urât examen. Defapt două :)). Dar am să trec şi peste asta fără probleme.
              Multe lucruri noi. Am mai citit o manga, am mai văzut un anime [yaoi] şi în două zile de când sunt acasă n-am stat departe de duduile mele. Because we rock ză place without even trying <3. See ya later.

Happiness >.<
And a big edit când îmi vine cheful

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top