Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 5 iunie 2011

Heeheehe :">

Deeeci.
Drăguţa Mademoiselle m-a tăguuit pentru leapşa asta micuţă.
Ah, şi sweetie dacă ajungi p'aci, eu am o mare problemă tehnică şi nu-ţi pot da comentarii.
That you know sucks. It looked better before. I wanna tell ya I luv ya >:D<.
It would look better on your blog, though.
Thhh, era să uit, mersi dragă că mi-ai amintit >:D<.
Deci leapşa asta este pusă în spatele luui : Nyuţă, Minamy, Nexa, Kata şi cine o mai vrea. And people ăştia de v-am dat shoutout, mai treceţi pe la blogurile voastre!

1. Oraşul în care aş vrea să trăiesc.

Ori acilea'n Bucharest [că dară ador locul ăsta de când m-am născut], ori îmi fac eu un oraş mare şi colorat numa' al meu şi gata.

Deci vreau o bătaie cu apă aici.

















2.  Ceva buuun

Oh my liiife. =P~

















3. Florile mele preferate

Deah, orhideea.























4. Rochia de mireasă pe care mi-aş dori să o port

Să nu fie albul ăla imaculat. Nu-mi place.

Un comentariu:

  1. hihihihi :)) rochia e superbaaa :x dar n-ai nominalizat pe nimeni care sa preia leapsa :-?
    Problema cu lasatul comentariilor a fost rezolvata :"> !
    Multumesc ca ai raspuns la leapsaaa ! >:D<

    RăspundețiȘtergere

 
back to top