Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 4 iunie 2011

The GOLD TIMES

"Gaşca mea nu poate să stea liniştită
Nici o clipă"
Daaaaaance, party people!


         Ce se obţine prin combinarea unei familii maaari, jumate pregătită de pomană, jumate de nuntă? Păi se face o maaaare chestie cu tocăreală, rochii mişto, spargere-n figuri şi muuult fum. Şi ceva alcool. Şi ceva amintiri. Defapt, multe amintiri.
       Azi am avut banchetul de clasa a 8a. Ne despărţim, fraţilooor! O să-mi fie dor de ei, sigur. O să-mi lipsească nervii de la lecţii, chiulurile prin parc şi glumele profei de civică. O să-mi lipsească diriga, o să-mi fie dor de banca mea mâncată de ani şi de dulapul ăla făcut praf în care se ascundeau băieţii în orele de mate. Şi poate de moacele lor epice, de miile din copiuţe la mate. Ah, şi o să-mi fie dor şi de scandalul tipic. Sau nu.
         Am ajuns la restaurant chiar la timp, am aranjat combina cu muzică şi ne-am admirat unele altora rochiile. Toate, dar toate, eram îmbrăcate în negru. Ne-am spart în figuri, aveam nişte tocuri de habar n-am cum am rezistat. Am dansat atât de tare încât la un moment dat mi se făcuse un pic rău. Urlam şi săream ca nebunii pe "Gaşca mea" de la HiQ, inclusiv cu diriga şi profa de geogra. Mi-e lene să scriu cum m-am îmbrăcat. Oricum a fost mişto. Nu prea ne-am omorât noi cu mâncatul, mai ales că nu aveam băutură. Dar au vorbit fetele cu diriga şi ne-am făcut cu o sticlă de vin imediat. Şi, ironic, singurul separeu din restaurant, locul unde ne-a fost pusă nouă masa, era locul pentru fumători.
         Astfel că abia aştept să dau luni manualele alea amărâte şi să ies cu fetele mele. Iară peste...două săptămâni cred am examenul ăla. Să-l ia dracu.

Say my name like it's like the last time
Haaappiness Dudes! >.<

Un comentariu:

  1. Tu duda,deci cea mai tare pomana din lume. Pe sistem cu lautari,pe bar cu Puia...detotate pt. toti. Nu o sa'mi fie dor de voi:X:X

    RăspundețiȘtergere

 
back to top