Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 24 iunie 2011

Crack.

Loads of this are running trough my head.
And it hurts so much that it blinds me.
It's reality.
And it's cruelty.




              Vai cât am nimerit titlul ăla. Îmi vine să mă droghez numai când mă gândesc. 
Notele azi au fost ciudat de mici O.O. WTF, people? Yeah, what the fuck we never thought we are this dumb. Am luat nouă la română [am depus contenstaţie că ştiu că lucrarea mea era 99% perfectă] şi şase la mate. For mathematics I don't give a damn, nu-mi place şi n-o suport şi mă aşteptam la un rezultat din ăsta. Doar pentru că de câte ori vreau să repet la mate, ajung să fac orice altceva numai să nu deschid blestematul de caiet. Yeah, I know, I'm helpless. And I don't give a damn. Până la urmă dau în Creangă şi dacă nu intru mă duc la Vlahuţă cu fetele mele.
             În altă ordine de idei : vacanţa mea începe. O văd, o simt şi parcă urlu în adâncul sufletului când soarele mă arde pe ceafă. Ciudat spus =)). După ce depunem dosarele, plec cu soaţă'mea Nexa la ţară, unde o să stăm vreo două săptămâni. Având în vedere că suntem împreună, sunt sigură că nu prea o să ne plictisim. Apoi am de gând să merg cu nebuna mea familie [care se face din ce în ce mai mare] pe superbul litoral. Cel puţin sper. Ştiu că o să mă plimb mult, cine ştie unde [adică tata a zis ceva de genu' "vara asta mergem unde vrei tu"]. Am de gând să văd România, înainte de a părăsi graniţele. Pentru că până la urmă fiecare oraş are farmecul lui şi până acum n-am fost dezamăgită. [Plus că tata are nişte idei de excursii geniale şi cunoaşte mai toată România. And yeah, merg cu familia. Pentru că e confortabil, relaxant, am totul la dispoziţie şi nu mă întorc obosită. Mereu când merg cu nebunii mei ne întoarcem praf :)).] So, keep going.
             And so like this, i love. Şi totuşi, vreau să văd un concert vara asta. Să sperăm că mai ajung la Within Temptation <3.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top