Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 6 iunie 2011

Acolo sus o să murim, ori într-o amărâtă scară de bloc.

"Măăăi, eu v-am zis să nu fim prea grei!"
"Taaci măi că e ok."
"Măă, să ştii că se moare în scara liftului. Dacă naiba cade liftul ăsta cu noi?!"
"Mariaaa..."


           Hăăhăăhă. Deci ador zilele astea. Vântul îţi bate prin păr şi vezi o lume întreagă şi simţi că e a ta. Şi nu-i nevoie de nimic decât de un sentiment.

           Pe scurt. În loc de orele de geografie şi matematică am fost undeva sus. Mai precis, pe un bloc. Nuştu cum a reuşit China să ne infiltreze p'acolo, dar a fost prea phun. Ne-am urcat cinci oameni într-un lift ruginit, iar până la etajul zece chestia aia s-a oprit de vreo trei ori şi a scârţâit de ziceai că ne duce la mama naibii. Nexa, care are frică de d'astea [deşi eu cam ador senzaţiile astea, dar fără elementele Hotel Cişmigiu], mă apucase mai mai smth like let's die together =]]. Am ajuns sus, am privit lumea. Am făcut poze până când aparatura a murit, iar apoi i-am lăsat pe porumbeii grupului [ăia doi de sunt compacţi şi nedespărţiţi], şi ne-am alăturat lui China. În timp ce noi cântam serenade acolo aproape sub nori, ăstuia îi suna telefonul la fiecare 2 minute. Scandalul ăsta :)). Iar când să plecăm, ne-am cam chinuit să deschidem uşiţa aia de pe acoperiş, iară Nexa iarăşi s-a panicat toată. Adică, puteam sări, nu?
           Mergeţi şi voi undeva sus. Pe munte, într-o roată din parcul de distracţii, sau pur şi simplu pe blocul vostru. Sentimentul e minunat. Pământul te atrage, norii te atrag, astfel că nu ştii dacă să ţipi sau să te arunci. Cel puţin aşa mă simt eu. Vreau să zbor. Chiar dacă are să fie pentru o clipă pe acoperişul unui bloc încins de soare, am să zbor.

Happiness >.<

Un comentariu:

  1. Wah duda! Deci liftul ala trebuie reparat urgent!!! Ti pupa Kata:X

    RăspundețiȘtergere

 
back to top