Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 14 aprilie 2011

Whahaha: "Eşti nebună, pe sistem turbo"

Tăgguiesc următorii pentru leapşa asta : Nexa, Ada, Mali, Kiwi, Ayano.
Şi mersi Nya pentru compliment :">.

He-he. So mah little chiut maniac narcissistic love called Nya ma tăgguit pentru leapşa asta.


 

1.If your lover betrayed you, what would your reaction be?
Cred că l-aş killări cu toată mania mea de nebună pe sistem turbo. Sau poate că l-aş viola. Nu, aş fi normală la cap pentru o secundă şi l-aş întreba normal de ce dracu' e atât de prost încât n-a ascuns-o.

2. If you have a dream you’d like to come true, what is it?
...Să fac rost pe bune de mult iubita mea drujbă rox

4. What would you do with a billion dollars?
Păăăi...vreo câteva sute de milioane le-aş cheltui pe ce am chef eu şi restu' le-aş arunca pe cer. Cine reuşeşte să-i prindă să-i folosească să mă omoare. They'll nevăr make that tru. >:)

5. Will your best friend always be your best friend?
Nuştu'. Nu mă interesează. Oamenii pot fi minunaţi, dar pot fi de asemenea groaznici. Ştiu asta de la propria persoană.

7. How long would you wait for someone you really loved?
Aşteptaare...cât ar fi nevoie. Cât aş simţi eu că ar fi nevoie.

8. If you won the lottery, would you quit the job?
Well...dacă ajung killăr interspaţial cum vreau eu, atunci nici n-aş mai avea nevoie să câştig la loterie. Aş da banii la ăia care n-au, că curvele n-au, da' nu-i merită.

9. Who is on your celebrity top 5 … you know, the ones … that if you ever had an opportunity …
Să moară Jibii...let meh think. N-aş face chestia asta vreodată cu vreun tip de pe sticlă nici dacă m-ai plăti. Nu vreau, nu-mi plac oamenii de sticlă.

10. What sucks the life out of you?
Skaterii transformaţi în cocalari. Shit, şi am fost prieteni când eram copii XD.

11. How would you see yourself in 10 years time?
Păi...cel mai probabil aş călători ca o nebună şi aş fura bani de la curve şi gangstări. Sau poate mi-aş lua un nebun visător şi am omorî preotul după ce ne-am căsători. Sau poate am să-l omor pe Justin Bieber, am să-i iau toţi banii şi-am să fac praf lumea cu vocea mea de divă...da, asta. Asta şi bunăciunea killăr ca şi mine :X.

12. What is your greatest fear?
Să moară Jibii. Adică n-aş mai avea pe cine să omor. Ar fi penibil.

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
Pot să simt narcisism ieşind din toţi porii. Mă îneeeaaacă. Şi totuşi, e chiut.

14. Would you rather be single and rich or married but pour?
Măritată şi plină de bani. Ha ha. 

15. What’s the first thing you do when you wake up?
Ascult primele versuri ale melodiei Sonata Arctica - In The Dark. Aşa-mi sună telefonul. 

16. Would you give all in a relationship?
Depinde de om. Depinde de cât de puternic e sentimentul. Şi totuşi, n-ai cum să dai absolut tot, adică sufletul tău e al tău. Ar înseamna să mori O.O 

17. Is your career vitally important to you?
Poate. Adică killăr nu pot să mă fac...încă >:) 

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?
Ahhhhhhh... parcă pur şi simplu aş rupe orice legătură, măcar pentru un moment. Apoi depinde de celălalt cum acţionează.

19. Do you prefer being single or having a relationship?
Acuma's single şi e prea fain. Poate pentru că ador să fac mişto de tipii care-mi plac. But you nevă' know when love hits you. Şi vreau să fie love, nu exces de nebunie, alcool sau hormoni.

20. Tag 6 people to do this.
Look Up.

3 comentarii:

 
back to top