Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 5 aprilie 2011

Verde. Roşu. Negru

"Waaii, cât îmi place chestia asta!
Da', hai dă-mi-l pe Dildău"



               Am ajuns la un stadiu de nebunie în care mă uimesc singură. Am ajuns să sparg lumi şi să le pun la loc ca pe jucării. Şi totuşi, în final totul e distrus. Cică.

               Azi am fost distrusă. Fuck. Vroiam să scriu distrată. Pe bune. Uite ce înseamnă defapt distracţia : distrugere. Ştiu că nu eşti de acord cu mine. Nici eu nu sunt. Am făcut două lucruri nebune azi. Prea ciudat =]].
Am împrăştiat un bilet prin clasă. Unii au râs, alţii au râs foarte tare, alţii m-au comentat, colegă'mea m-a făcut obsedată iar...cineva la rupt. Cel mai demn de laudă gest pe care l-a făcut respectivul de când îl cunosc. Mă aşteptam să râdă. Pe bilet scria :

VODKĂ, ŢIGĂRI, CIOCOLATĂ,
CU P*ZDEALĂ-AMESTECATĂ
ŞI BEŢIE MULTĂ-MULTĂ
ŞI F*TAI CU ZMEURICĂ

               You get the idea. Apoi, la ora de sport...ne-am chinuit să spargem un pix. Până la urmă a reuşita Kata cu skatării ei maisivi. Astfel că ne-am vopsit câte o şuviţă sau două fiecare cu cerneală de pix roşu, verde şi negru. A fost prea epic, să ne vezi cum ne şmăcuiam p'acolo; eu mi-am făcut o şuviţă de vre-un cm de sus în jos cu verde, roşu şi negru. Face Nexa "Mâncau-aş eu pe ea, punkăriţa lu' mama!" [flatată? hell yeaa...no =))]. Kata şi-a făcut bretonu' cu mai de toate, iar Nexa se pătase cu roşu pe cap de zici c-o lovise cineva. So we ran away from school dup'aia, ca trei [patru cu colegă'mea Sara] dudui imortale.
               M-am apucat de Sixx A.M. [muzică]. O formaţie genială, au un album despre dependenţa de alcool. Iar Nikki Sixx e prea cool, e genial omul. So listen to it, maneliştilor. În rest, am făcut o pauză de la anime-uri de când mi-am luat The Sims 2. So play ză game, plictisiţilor

Happiness >.<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top