Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 7 aprilie 2011

New people, old people

"Ce urâtă eeeşti!"
Pe bune?! Cine vorbea =]]



                 Ziua asta am terminat-o în forţă, fuuulll tilt. Şi prin simplul fapt că zilele obişnuite sunt la fel de interesante ca cele extraordinare, am decis să le amestec pentru a mă bucura de amândouă. Oare cunoaşte cineva sentimentul acela de entuziasm care apare când vezi o simplă şi neaşteptată figură. Oameni vechi, înconjuraţi de oameni noi.

                 Zilele mele încep ciudat. Apare un sentiment de frustraţie când îl văd pe Dizzy în staţie la tramvai, dar dispare uşor, când îi zic simplul "'Neaţa". La şcoală nu prea mai facem nimic, n-au fost faze foarte interesante. Poate atunci când Robert s-a dus la Dizzy [ăsta e un rocker cu plete miştoace] şi îi cânta "Are mama o fetiţă frumuşică foc / Face caca la oliţă şi mănâncă tot", în timp ce-i ciufulea pletele. Dah, asta a fost amuzant.
                 Apoi am ieşit cu Mali. Heeeeell yeeah! Aveam o presimţire că o să văd toată gaşca de bunăciuni azi,şi chiar aşa a fost. Oficial, blondu' s-a făcut un cocalar cu brevet [nici nu-şi mai ia placa], iar Vlad, deşi s-a tuns şi arată cam ciufulit [Mali zicea că e urât, dah mie mi se pare kawaii :X], e prima dată când l-am văzut cu blugi albi. Parcă are cracii mai lungi în vara asta =]] [varaaa....]. Deci, am salutat lumea, am văzut lume nouă şi am râs. De ce dracu' se uitau ţigăncile de la mine din cartier ca la poartă nouă, nu ştiu...He-he. Apoi am fost în Afi, ca să ne holbăm. Nimic interesant, nimic; aş fi vrut să-mi iau un hanorac, dar pur şi simplu n-am găsit.
                 Plus, când să ne întoarcem acasă, am luat tramvaiul greşit. Bine că ne-am dat seama.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top