Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 10 aprilie 2011

Love Killăr

This ain't no sad show.
It's just the real side of love



                 Simt cum faptul că nu-mi tropăie hormonii mă face să mă simt mândră. Am vorbit cu o tonă de lume, despre acest fenomen numit dragoste. Şi nu despre dragoste pasională, dedicată, lejeră, doar de distracţie sau fără obligaţii. Dragostea e pur şi simplu dragoste. Şi cea mai puternică formă de dragoste ar trebui să fie, dacă nu vrei să-ţi vezi sufletul înecat, cea de sine.

                 Uneori dragostea asta e sufocantă. Alteori e atât de caldă încât îmbrăţişarea ei te topeşte şi nu vrei să o uiţi evăr. Şi când te uiţi înapoi, parcă totul era altfel şi parcă căldura asta era mai rece. Da, era mai rece, dar mai suportabilă.
                 Nu-mi vine să cred câte feluri de oameni sunt pe lumea asta. Câţi tipi, care până la urmă se dovedesc a fi un eşec uman, câte personaje care arată promiţător, dar până la urmă au şi eu un termen de valabilitate. Nu mai am vise, nici speranţe. Nu mai e nevoie [cum zicea o tipă odată "ei vor doar să se fută"]. Ei bine, totuşi putem să continuăm povestea imaginară, fără ideea că totuşi putem schimba persoanele, pentru că in the end va fi doar ceva simplu şi urât. A trecut o zi de când nu l-am văzut. Nu mi-e dor de el. Nu-mi fac idei greşite, deja am o grămadă. Îmi vine să m-apuc să scriu o carte, numai să pot să spun cât de mult îl urăsc pentru că îl  iubesc.
                 L'aş omorî cu prima ocazie, numai să ştiu că voi fi ultima pe care o va vedea. I-aş omorî pe toţi, pentru că ne rănesc şi ne folosesc ca pe nişte păpuşi; şi totuşi, ironie, sunt atâââtea curve care se dau doar pentru o privire pasională sau pentru o ţigară. Dar parcă mai mulţi sunt tipii care le-ar îmbrăţişa, parcă mai multe sunt curvele masculine. Ele nu se vând, ele aşteaptă să se bată lumea pe ele.
                 Niciodată să nu te uiţi la ambalaj. S-ar putea să fie gol pe dinăuntru; atunci e totuşi bine, ai putea încerca să-l umplii cu ce-ţi place ţie. But, when they're full of shit, there's no salvation.

"I miss my veins, 'cuz' they've collapsed".

2 comentarii:

  1. I miss my veins , too. :)

    Din punctul meu de vedere faza cu ambalajele e doar teoretica . Pentru mine cel putin , impactul vizual conteaza [ nu intr-o mare masura, dar conteaza. ] . Sincer, ma uimeste faptul ca tu vezi mereu partea plina a paharului . Nu-i bine sa n-ai vise , ele fiind cele mai importante. Fara vise , ai dormi in intuneric si mie nu-mi place intunericul.!

    RăspundețiȘtergere
  2. By za way(Sayuuki)ai perfecta dreptate iar daca citesti asta sa ma intrebi cine-i in poza:P A ta soata Nexa(se stie)

    RăspundețiȘtergere

 
back to top