Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 3 aprilie 2011

Late

Şi striga blonda lor "fuuuute-mă"
Şi noi o auzeam şi ne durea în cur. Ha-ha.


         Weekend-ul ăsta n-am făcut nimic extraordinar. M-am plimbat pe străzi în orele pustii şi mi-am amintit că sunt o persoană care poate răni uşor. E clişeic cum, deşi pe mine lucrurile care mă rănesc că fac să tac, lucrurile cu care îi rănesc eu pe ceilalţi îi fac să urle.


         Vineri...nici nu mai ştiu ce-am făcut. Ah, mi-am luat The Sims 2, cu toate extensiile şi pack-urile [mi-am umplut laptopul cu încă vreo...30 de giga] şi am luat filmul Shakugan no Shana. Am terminat primul sezon, şi am văzut cam 4 episoade din al doilea, dar am revenit la Sims şi am cam făcut pauză.
         Sâmbătă...mi-am pierdut timpul. Cum?! Am fost la noul magazin H&M din Unirea, vroiam să mă plimb şi mă aşteptam să-mi găsesc ceva drăguţ. Nimic interesant, the place suuuuuuucks, îl urăsc. Hainele sunt oke, normale şi total plain [mă aşteptam la grandiozităţi la câtă reclamă au făcut], materialele sunt d'alea destul de ieftine şi ele în sine sunt scumpe, pentru cum arată. Plus, blonda din reclama lor zici că strigă "Fuuuuute-mă, te rog fuuute-mă!", la ce poziţii şi moace face. Mi-a ieşit pe gât moaca ei, reclama lor şi jur că n-am să cumpăr nimic de acolo decât cu vreo minunată excepţie. And people, dacă vreţi să mergeţi acolo, pregătiţi-vă de înghonteli şi...cozi la cabina de probă. Luasem şi eu două amărâte de chestii şi vroiam să văd dacă e ceva de capul lor, da' când am văzut coadă la cabina de probă, am tras o înjurătură de se uitau toţi la mine şi mama făcuse apoplexie şi-am ieşit. Totuşi, mă miră cum de erau atâââţia oameni, cu copiii, nepoţii şi ieşeau de acolo cu câte 2-3 sacoşe de bani aruncaţi. It suucks, fute-v-aş cu blonda voastră că tot!
         Duminică m-am văzut cu Mali <3. Ciudat, s-a vopsit brunetă [ca să revină la culoarea naturală, că a avut părul roşu şi ea e şatenă, whatevă'], dar mie personal îmi place cum îi stă. Am mers prin Poli, nici o urmă de skaterii noştrii cocalari, am vorbit de toate şi am terminat cu o discuţie despre cărţi cu vampiri.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top