Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 4 aprilie 2011

Eu, decedata, vă iubesc. Pe dracu'

"OMFG! OMFG!"
Zi fără pizdeală nu se poate

"Frăguţă cu ciocolată
Şi cu frişcă-amestecată ,
Cu căpşună multă-multă
Şi vanilie zmeurică!"


           M-am trezit fără chef de şcoală, ca orice om normal. Dar atunci când mi-am dat seama că voi avea o zi minunată, mi-am revenit. Se poate şi fără alcool sau ţigări, fără obsedaţi sau obsedanţi, doar o doză de umor, plus ceva imaginar amor. Na'vă şi rima :>.

 
Apă de izvor



          Frumos. Am intrat, puţină lume. Venise însă Dizzy, probabil se plictisise de turele cu skate-ul, că doar avea pneumonie. Whatevă =)). Am stat mai mult singură, Sara rămăsese de serviciu pe şcoală. Cam de la ora de geografie a început caterinca, mai ales că la geogravarză nu e nevăr linişte. Am cântat cu Kata cântecul de mai sus. Şi am cântat, şi ne-am pupat de la distanţă, şi iar am cântat până când...Nexa ne-a dat cap în cap. Am luat cel mai puternic headshot al săptămânii, am simţit ecoul creierului blond al Katei cu se loveşte de al meu. Bine că n-au ieşit scântei. Apoi Nexa, sfâşiată de gălăgia din jurul ei [cică...] a pus mâna pe condei şi şi-a tras un testament de toată frumuseţea. Acum eu şi Kata o putem killări oricând, că doar ştim ce-o să ne lase când o muri. Plus, mie şi lu' Kata ne convine, mai ales că eu mă tot întreb care e mai folositor...al meu sau al Katei  [Raluca]

Hell Yeah!


          Apoi lumea s-a apucat de artă. Kata a continuat să o enerveze pe Nexa cu nişte bilete pe care le scria şi le arăta unor diferite persoane [chestii de genu..."Ce te-aş fute!"]. Mda, ce m-ar fute Kata pe mine?! Eeeh, nu făcurăm noi menage-a-trois în excursie cu al ei blonda. Oh da, ce mai scârţia patul ăla =)). Glumesc, people, glumesc...oare? =]]
          Apoi am desenat un dildău cadou pentru Kata [care cică nu i-a plăcut], am mai glumit cu oamenii şi am urmărit-o pe Tina făcând scandal când m-am plictisit. Iar la română am făcut numai descrieri şi am împuşcat nişte buline albe p'acolo. Cred că vroia să-mi pună zece, da' mi-a pus unul deja vineri =]].

 
 

          "Ahhh, apă şi alcoool, mai repede că mor!" Stai aşa, cine are nevoie de alcool?

Haaaaapinesss >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top