Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 13 aprilie 2011

Chiiiut Cupcake

Când te pierzi printre rafturi
E ca o reverie d'aia de-ţi îmbolnăveşte portofelu



                   Azi, după phun-ul cu maniacii mei alcoolici am fost cu mama la schopping. Heell yeah! Până la urmă mi-am luat...rochia pentru banchet. Nu sunt sigură dacă o să rămână asta, dar am vorbit cu Nexa [mah fashion stylist] şi a zis că e suuuper chiut.

                   Fost'am la Cache Cache. Adooor magazinul ăla, are nişte chestii mişto rău şi are mereeeu reduceri multe. Astfel că jumate din magazin era la -70% din simplul fapt că aduceau colecţia nouă. După ce am probat o tonă de chestii, mi-am luat două tricouri miştoace şi o cămaşă albastru şi mov în carouri, pe care a găsit-o mama printre rafturi. 



                   Cât despre rochie...am găsit-o la o reducere extraordinară. E neagră cu floricele roşii pe ea, e strânsă sub piept şi jos vine până la genunchi gogoşar. Oricum arată super chiut şi pe mine mă prinde modelul; ce e interesant e că se poate purta pe ambele părţi. Plus, cred că mi-am găsit şi o coafură drăguţă pentru banchet; deşi vroiam să-mi prind părul sus, cred c-o să-l las liber, mai ales că e destul de mişto ondulat [părul meu e o nuanţă de şaten închis către brunet şi e drept până la ceafă iar de acolo se ondulează până la vârfuri, e lung cam până la bust]. Ador tipele astea de pe youtube care postează tutoriale etc. [Michelle Phan] şi am ales coafura asta. Acuma trebuie doar să-mi găsesc nişte pantofi potriviţi şi poate un bolero sau un sacou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top