Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 8 aprilie 2011

Aishiteru

Nu tot ce e praf se targe pe nas
E atât de frumos încât te face să vrei să plângi


              Pentru că şi iubita mea soţie, Nexa, a făcut chestia asta, am simţit şi eu nevoia să o fac. Poate că perioada asta din viaţa mea e singura în care voi putea înşira atâtea nume.


             
              Deci, pentru Nexa, Kata, Micuţa, Motru şi Tinu: să sperăm că o să muriţi înaintea mea, fetelor. Pentru că voi, blonde tiribombiste, sunteţi ca o bombă cu ceas invizibil. N-am să ştiu vreodată când, cum şi cu ce minunat sentiment veţi exploda viaţa mea. Să mai mergem afară, să mai bem şi să fumăm şi să mai dormim câte trei în pat. Şi, că tot eu mi-am făcut de cap cu Kata şi blondu' ei, să băgăm un viol imaginar în grup. He-he, vă iubeeesc. <3 Iar pentru creaţa mea Micuţă, îţi mulţumesc că mă suporţi în fiecare zi =]].

              Pentru Mali a meeeea : să ştii că, deşi eşti o leoiacă tupeistă şi narcisistă, anii ăştia împreună cu tine m-au tâmpit. M-au tâmpit atât de tare încât îmi place şi, trebuie să recunosc, am devenit dependentă. Am devenit dependentă de zilele de vară când ne holbam la cer, de râsetele înnebunitoare care mă lăsau fără respiraţie. Roşcato-blonda mea, mai mergem la concert?

              Şi dacă ar mai fi cineva, ar fii mah kawaii tiribombiste, Ana şi Ana. Vouă vă mulţumesc pentru miile de free hugs-uri zilnice imaginare. Oricum, la Otaku o să batem orice record la free hugs :)). Iar în rest, pentru bunăciunile blonde şi brunete la care mă holbez, vă doresc moarte curată. Moarte de drujba mea. Kyah. vă iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top