Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 31 martie 2011

Veşnica ironie ironizantă

"Ştiiu că mă iubeşti. Dacă vii cu mine, mai facem o şedinţă, îţi cumpăr şi-un suc, îngheţată, ce să mai, hai!"
Am fost mereu uşor influenţabilă.
Sau măcar m-am prefăcut, pentru binele meu.
Dacă nu pot să lupt, de ce să nu mă adaptez.
Uneori doza asta de lene a mea mă scoate din o tonă de probleme.


          Simt cum soarele ăsta atât de mult aşteptat mă trage către o stare de...hai să-i spunem mahmureală imposibilă. Sunt atâtea pe care le-aş schimba la mine, dar parcă totuşi îmi place să fiu doar eu. Şi totuşi, sunt o simplă fată fără o putere extraordinară. Dar, cum zicea mama, ce doreşti se va întâmpla odată şi odată.
          Şcoala merge bine...să zicem. Am luat un 7 istorie. N-am să tocesc vreodată, d'aia nici n-am să iau 10 la istorie, mai ales la profesoara asta. Nici măcar să copiez nu m-am descurcat, am copiat greşit. Şi mă laud cu asta, de unde dracu' să ştiu eu ce sunt alea...reforme judiciare, parcă. Nu'i nimic, asta se întâmplă când e soare afară. Ce mă enervează un pic e că tata vede doar şaptele la istorie, notele de zece la română, latină şi fizică [miracol!] nu le vede. Whatevă'. La mate am dat test la geometrie, în contextul în care dădusem unul la algebră acum o lună aproape şi încă nu ni le-a adus.
          Azi am fost la spital cu Kata, să-l vedem pe Adi, care nuştu' ce păţise. Plus, l-am văzut pe Dizzy la tramvai, bine mersi, băiatu' mergea la skate. Cică avea pneumonie, stă acasă să se recupereze. Oricum, după testul la mate am plecat. Şi vorbeam cu Kata şi cu celelalte fete cam la ce licee vrem să dăm : Kata vroia la Tonitza, da' s-a răzgândit; Gabi...Gabi zicea că ea are medie de Vianu, poate chiar de Lazăr...[am luat şoc, cum tu dragă să ai medie de Vianu, în contextul în care eu care mai trec pe la şcoală mă gândesc dacă există vreo şansă să intru?! WTF, people, trezirea]. Restul, indecişi. Iar eu...în contextul în care mama e profeasoară şi ştie cei prin licee, mi-a zis că dacă vreau să supravieţuiesc, trebuie să intru la liceu bun. Şi am ales Lazăr, că doar e aproape şi e liceu destul de bun. Am luat şoc când am auzit de la cineva că Lazăr e maare şpăgar. Că n-ai cum să intri fără bani. Şi dacă intri, numai în note mici te ţine dacă nu dai bani. Iar eu n-am de gând să umplu buzunarele a nuştu' ce oameni cu bani părinţilor mei. Să muncească, ce dreacu'. M-am săturat să aud chestia asta. Oficial, lumea e plină de oameni fără creier. Nu suport să mă gândesc că viitorul meu depinde de câţi bani le bag eu ăstora în buzunar, mi-e frică să mă gândesc că dacă ne va lovi cutremurul sau altă calamitate, oamenii ăştia vor trăi şi eu voi muri. Doar pentru că au bani. Fuck them. FUCK THE FUCKING SISTEM!

Happiness >.<      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top