Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 24 martie 2011

Tipu cu tricou' alb[astru]

"Să moară jibii, pe pariu?"
"Pe pariu, pe zece mii."




            Prezenţa iminentă a verii se face simţită rapid. Astfel că azi am avut parte de o doză din draga mea ipocrizie. Miss them all.


            Astfel că azi am făcut de servici pe şcoală, m-am obosit cu zgâtiile de clasa a 3a şi am făcut un desen de care sunt mândră. Şi cum ai mei au plecat pe 1, au luat aparat de fotografiat şi laptop cu ei, cu tot.
            Apoi m-am întâlnit cu Malina, care arată genial cu părul roşcat. Am stat pe la ea vreo oră şi ceva, apoi am ieşit şi am plecat la mine, în Poli. Iar acolo nu mi-a venit să cred, am dat de ipocrizia totală. Acelaşi veşnic tip total cunoscut, care nu mai avea acelaşi tricou albastru veşnic cunoscut şi care se tunsese. Cea mai mare prostie pe care o poate face un băiat e să se tundă, mai ales când e singurul tip cu păr creţ căruia chiar îi stătea bine. La un moment dat am tras concluzia că tipul nu e cine cred eu, şi nu m-am dat bătută până nu iam văzut moaca, trebuia. Şi am luat şoc să observ că şi el parcă se uita cu acelaşi şoc la mine. Şoc total, mi-a trecut în sfârşit faza cu blondu'. Asta se întâmplă când un skater ajunge să-mi pară un cocalar [god save them all].
            Să moară Jibii. Am frecat-o la cap pe Mali cu chestia asta o zi întreagă. Iar după ce am băut nişte energizant amândouă, ne-am supra magnetizat şi am râs tot restul zilei. Am încercat inclusiv să imităm "roboatele" alea din serialul ăla online, iar Malinei îi iese absolut perfect, astfel că I laughed my heart out.
            Deja mă simt în weekend, sincer. Mâine mă duc la şcoală cu toată energia mea, iar apoi Malina o să stea cu mine până sâmbătă [sper, că deşteapta n-a vorbit încă cu ai ei], fiindcă ai mei nu sunt acasă. So that right now I'm in my obssesed mood and I can't wait to see what comes next.
            Plus că am pariat cu Mali pe placa lu' Vald şi nici n-am apucat să vorbim cu el, aşa distrate eram. Iar când Harry [am unu' în cartier de seamănă cu Harry Potter] m-a văzut pe mine şi Mali [sau mai degrabă părul lui Malina], a rămas ceva de genu :O. Bine măcar că şi eu l-am văzut. Am văzut prea multă lume azi :X.

Haaaaappiness >.<
      
P.S. : M-am apucat de Shakugan no Shana and it ruullz :X.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top