Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 19 martie 2011

'Till Forevă' Stoooops

"And I was like fuck you, fuck you, fuck you all day!"
"Everyone is entitled to their own opinion. It's that yours is stupid. :3"


The Ready Set - Young Forever

            Trebuie să recunosc că nu mă aşteptam să mă simt atât de truuu. Trebuie să admit că ar trebui să cheltui mai puţin banii maică'mi. Trebuie să realizez că inspiraţia nu e instantă, ca nessu'. Deja mi-e dor de alcoolici mei anonimi, dar parcă toată otakăreala asta e prea tru'. Truuu...=))
            După ce am ajuns la Romană, m-am întâlnit cu cele două mimoze [whaa- haa-haa] şi am intrat în KFC. Cele două mimoze : Ana şi Ana. WTF, problema a apărut din prima deja? Astfel că Anei pe care o ştiam deja i-am zis Cash-Cash [că doar aşa-i zice] şi Anei pe care abia am cunoscut-o i-am zis simplu şi scurt : Ana [ce nume simplu =))]. Ne-am luat ceva dulce şi ne-am aşezat la geam : am descoperit astfel un nou sport naţional, bip-bipăiala. De câteori vedeau un băiat drăguţ [bishi sau bishonen everywhere in ză new woorld :>], una dintre ele sau amândouă ziceau un scurt "bip-bip". WTF, fetele, nu ştiam că lumea a  atâââât de full de oameni interesanţi. Mai ales că cei mai bipăiţi băieţi erau cu câte o gagică de mână [death for ză bitches!!!].
            Când s-au cam săturat de survolarea cu privirea a locuitorilor asfaltului, am început să frecăm hârtia. Eu şi Ana venisem cu caietele de amintiri, astfel că ele s-au ales cu o piesă unicată de artă de la mine şi eu m-am ales cu cea mai iubită coadă de...kanji, hiragana sau katakana, habarnix ce-a scris Ana p'acolo [i'm sooo stupid].
            Acuma lume, avertisment : dacă vreţi să mâncaţi pe bune, mergeţi la Mc. La Kfc mâncarea e puţină şi scumpă [ce dreaq, abia îşi mai ieşise portofelul de traumă, că săracu' cu excursia a cam murit de foame [peoople, hrăniţi-vă portofelele pentru binele vostru!]]. Astfel că am mâncat şi mi-am spart portofelul. No problemo, nu mai intru în Kfc decât dacă am chef de scandal :X. Astfel că am plecat, ne-am plimbat până la Unirii, am intrat în Bershka şi ne-am luat rămas bun fericite.
             So, dragele mele nebune, sper că următoarea dată când o să ne vedem o să fiu şi eu în mood-ul de bipăială, ca să vă susţin cu toată forţa mea. Şi sper să mai am bani de Otaku. =))

Happiness >.<

4 comentarii:

  1. Greetings from USA! Your blog is really cool.
    Are you living in Romania?
    You are welcomed to visit me at:
    http://blog.sina.com.cn/usstamps
    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca nu eram EU, nu il descopereai pe young forever :))

    RăspundețiȘtergere
  3. deci,esti adorabilaaaa >:D<
    multumesc pentru noul meu grad,acum sunt mimoza xD
    & oops,cred ca eu sunt responsabila pentru bani ...forgive meee X___x
    si tre sa zic,bip-bipuiala este inventia Anei..so don't blame mee :D..[si pss,asta e motivul pentru care Ana a vrut sa ne intalnim la romana..BISHIES ARE ALWAYS THE ONES THAT ARE MAKING US DO BAD THINGS {uu,i wanna do bad things with youuu}]
    aah,si despre sfatul legat de kfc..am sa tin cont de el ALL MY LIFE,cuz GOD..it was such a big disappointment :|

    well,i hope we'll meet again soon >:D<
    *hugglez*

    RăspundețiȘtergere

 
back to top