Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 18 martie 2011

Tacked Life

I'm free to speak my mind anywhere
Mâine am să distrug lumea cu îmbrăţişarea mea



           E frumos când nu mai ai timp nici să răspunzi la telefon. Chiar e frumos, fascinant şi de'a dreptul adevărat. Din şuieratul vântului rece şi înţepător, pe care-l urăsc atât de mult, pe lângă urechile mele, parcă mă trezesc pentru a adormi din nou. Afară n'o să mai plouă.
           Niciodată nu apuc să gândesc până la capăt tot ce trebuie. Am început să mă uit la zodiace şi astfel mi-am dat seama că n-am vreo şansă să mă înţeleg cu zodiile de apă (Peşte, Rac, Vărsător) evăr'. Şi chestia chiar se aplică, eu fiind o venerabilă zodie de foc. Astfel se dovedeşte cât de compatibilă eram eu cu leoaica mea roşcată de Malina.
           Am văzut-o joi, avea aceaşi figură. Simt cum relaţia noastră se rupe, uşor dar sigur. Era de aşteptat, dar mă mir că am rezistat aproape doi ani, în contextul în care nu ne vedeam des. O să mai ies cu ea, asta e sigur, dar nu cred că vom mai râde ca pe vremuri. Până la urmă ea e singura persoană care m'a ţinut trează până la şase dimineaţa. I know I care <3.
           La şcoală...m'am măritat cu Nexa şi'am înşelat-o cu Kata =)). Fazele astea sunt destul de amuzante încât să-mi umple zilele şi să altereze mutrele groaznice ale profilor. Simt cum şcoala devine un calvar de nesuportat. Iar mâine mă văd cu don'şoara Cash-Cash [o otakă pe care-am cunoscut-o într-o excursie], împreună cu o prietenă de'a ei, Ana. Şi astfel constat că în mai e Otaku şi că parcă mai văd o pancardă cu "Free Hugs".

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top