Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 28 martie 2011

Sweet Dreams

I feel like I'm frozen inside
And though I paid to see you fall,
Agony's screaming for your call;
My world is falling, side to side.

My heart is pounding in your hand
And blood is pouring from your eyes,
As you still see those hidden cries
Your words are screaming in my head.




        Uneori mă gândesc cu stupoare la cât de dependentă sunt de unele lucruri, aparent neimportante, dar total adevărate. Astfel am ajuns să-mi dau seama că aceste vicii ale mele se restrâng numai la sentimente profunde. Iarna asta parcă a uscat toată căldura pe care am strâns-o vara asta. Iar în excursie mi-am dat seama că m-am maturizat prea mult poate.

        Ce naiba şi dracu e chestia asta care mulţi o numesc dragoste? N-am nici un chef să ştiu. Parcă aş vrea să mai rămân un copil, poate că încă vreau să am dreptul să mă bucur de o acadea fără să mi se zică că am o mutră perversă. =]] Dar totuşi, când mă gândesc la zilele ploioase de vară şi la momentele în care râd singură, parcă mă'nseninez şi-mi amintesc că lumea e plină de oameni. Acuma, că eu dau numai de proşti n'are cum să fie vina mea. Dar parcă mă simt mai motivată să urlu în gura mare când am pe cineva lângă mine, să urle cu mine sau la mine. Pentru că mereu mi-a plăcut să sperii straturile de aer cu bucuria mea acută şi veşnică. Şi mereu va fi cineva care-mi va spune să tac. Dah voi nu mai tăceţi odată, numai eu?


Un comentariu:

 
back to top