Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 1 martie 2011

Roşu şi Alb



          Azi am ajuns la concluzia că sărbătorile pe mine nu mă mai afectează deloc. Urăsc că ziua mea e iarna, ador vara, dar totuşi iubesc iarna pentru că mă reprezintă. Cum părinţii mei circulă mult şi trebuie să meargă într-un loc pe care eu îl detest, aş sta singură şi de Crăciun. Şi astfel se alterează falsa bucurie a consumului sărbătorilor.
          Aş fi vrut să vină primăvara. Faptul că afară e alb îmi aminteşte de imposibilul, dar adevăratul lucru cum că niciodată nu primeşti ce vrei. Never. Mi se face rău când mă gândesc cum se înghesuia lumea ieri la magazin să ia cadouri. Eu n-am primit aproape nimic. Şi sunt mândră de chestia asta.
          Privind afară, acum văd un simplu şi sincer întuneric. Un întuneric care mi se pare mai maiestuos şi mai adevărat decât orice frumuseţe a oraşului ăstuia. Întunericul n'o să mă mintă, nu mă va trăda şi poate chiar mă va face mai fericită. Asta pentru că azi am primit ceva de la cineva. Nu că ar fi mare fază, dar asta m-a făcut să zâmbesc, chiar dacă afară ningea.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top