Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 1 martie 2011

Lume neagră

I had a dream that no one else could have and I threw away everything that I didn’t need.
Thoughts that I can’t surrender dwell in my chest



           Lumea devine din ce în ce mai plictisitoare. Azi de dimineaţă, când m-am trezit şi am văzut că ninge îmi venea să-mi bag ceva undeva. Nu mai suport atâta ninsoare, nu suport zăpada asta amărâtă care mocirleşte Bucureştiul şi vântul ăla tâmpit care mă înţeapă în ochi dimineaţa. Canicula o suport fără probleme, doar vara se întâmplă toată magia, nu? Magie pe naiba...
           Şcoala e a dracu' de plictisitoare. Şi nici momentele de amor între băieţi [Fumătoru' îţi face veşnicul show] nu's interesante, sincer. Gay love? Mai bine yaoi =)). Trebuie să avem trei lucrări până azi, n-am dat decât una. În afară de veşnicele momente de râs care apar always [ex., azi profa de latină a întrebat clasa câţi dintre noi fumează sau mai trag din ţigară: normal că aproape jumate au ridicat mâna] şi tâmpeniile de la ore [lumea se ascunde în dulapuri de scârba la ora de mate], lumea e total normală şi complicată. Măcar de n'ar mai ninge >.<.
           Zilele astea am văzut Toradora! şi  Death Note, astfel că cred că n-au trecut nici cinci zile şi am terminat două serii. Intenţionez să mă apuc de Shakugan no Shana şi Jigoku Shojo (Hell Girl) şi dacă reuşesc să văd şi astea două până la capăt, poate că am să scriu despre ele.
            Astfel că, mai ninge mult?! Fuck off.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top