Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 7 martie 2011

Imaginary Rapes

Astfel că, după multe răsete
My World Is Always The Same.
Şi totuşi, drace, e prea taare!

              Ceea ce-mi aminteşte că la Nijikon cineva, în loc de epicele "free hugs" îşi lipise pe tricou "free rapes".

            După ce azi-noapte am muncit fără oprire la fişe la română, am fost perplexă atunci când m-am trezit azi: nu mi-era somn. Deloc. Şi astfel ziua mea epică de luni se deschide cu aceeaşi obişnuită cortină.
            În weekend am pierdut vremea. Am citit ceva manga şi ieri am avut vizitatori [Welcome to the Zoo =))]. Se pare că puştiul obsedat de Justin Biberuţ a fost corupt către metal. Kyah, epic win for us, metalheads. Şi sincer, copilul [e clasa a 5a ] ascultă metal mai hardcore decât mine. WTF...
            Azi m-am trezit cu o grămadă de gânduri în cap. Faza absolut epică a zilei : ajung eu la şcoală şi-mi scot nişte fursecuri să mănânc. Iară Fumătoru', veşnic sărac şi înfometat, îmi smulge mâncarea din mână şi dă s-o dea pe gât. Eu în momentul ăla am văzut neegru în faţa ochilor [într-o zi l-am udat până sub piele pentru că şi-a permis o anumită chestie. he-he.], am urlat, zbierat şi m-am ridicat să-i trag una. Iar rânjetul lui de sclerozat m-a făcut să scot pe gură cea mai epică chestie "du-te-n p*la mătii!". WTF?! Am zis eu asta? Deci Kata, Nexa, chiar şi Sara au râs cu gura până la urechi, iar Fumătoru'...el n-a mai zis nimic. Cine ştie ce se va întâmpla şi mâine?

            Apoi, alte câteva faze, printre care că m-am distrat de minune având grijă de piticii de clasa a treia. Deja mă gândesc ce-o să fie în excursie. Plus, mi-e milă pentru blonda şi mă gândesc ce-o să fie dacă vine Kata cu vin şi whisky. We're gonna get sooo drunk that we're gonna foget it. Totul, plus violurile imaginare [ce dracu visează băieţii ăştia că o să facă, o să fie beţi până când nici n-o să-şi mai amintească].

Hapiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top