Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 16 martie 2011

Hai la parnaie

Hai să ne spânzurăm
Hai să ne iubim
Hai să ne pizdiiiiiim
I know you're baack <3

Metallica - Wherever I May Roam



          Hate you. LOVE YOU. Ne-am întors în Bucureşti, şi ne place. Tuturor. Drama fiecărei zile se linişteşte, astfel că cortina rămâne nemişcată. Până mâine. Sau poimâine.
          După ce că directoarea ne-a făcut mutre, am aflat că Dizzy e în spital. După ce că făcuse febra în excursie, acuma omu' a răcit la plămâni şi l-au internat în spital, la Elias. Locul ăla ar putea da ca o închisoare, wtf... Saloane în stil 'baroc', făcute parf, cu geamuri de acum 200 de ani rămase. Iar pe aşa-zisul balcon, se află celulele pentru condamnaţi. Mai toţi pereţii şi tablele ruginite erau pline de inscripţii murale, iar de nişte bare de fier erau legate pansamente, de zici că se sinucise lumea. Waaii, ce mai loc ca sa traiesti :X.
          Ne-am mai plimbat noi prin oraş, ca teleghidaţii, am râs ca tampiţii şi am uitat să-l pup pe Sonic [wtf, o făcusem intenţionat]. Vlad...omul ăsta e total opusul ipocritului care mă făcea câdva ipocrită. Prea mulţi de Vlad în viaţa mea, prea mulţi bruneţi blonziţi. Oricum, parcă mi-e dor de creţu' de Vlad. Ză original iz alwayz ză beeest <3. [You know I hate you].
          Astfel că azi, dupa un joc aprins în care m-am pupat cu soaţă'mea Andra de vreo două ori pe bot, şi l-am ars pe blondu' lu Kata [I'm a murderer], lumea pare să fie la fel. Always the same phuun.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top