Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 20 martie 2011

Falling Inside

"Stop dreaming. Stop loving. Stop everything."
Cineva să oprească chinul ăsta odată!

Evanescence - Missing

                Aş vrea să pot fi sarcastică. Am descoperit un nou sentiment : dulcea arsură a ipocriziei nimicului. Stăteam cu ochii închişi, cu faţa în bec şi când vroiam să mă uit afară, văzând întunecimea şi monotonia, mă uitam din nou, cu mână pusă deasupra ochilor, la geamandanele antice de pe şifonier şi-mi imaginam că sunt cutii cu comori. Inclusiv o pânză antică de păianjen e p'acolo.
                M-am săturat de şcoală, vreau acel soare care sparge monotonia să apară odată. Între timp, stau în casă şi-mi cultiv sentimentele. Şi le simt crescând mai ceva ca pe florile îngheţate de afară. E frig. Nu mai vreau firg, frigul bagă o monotonie d'asta "şcoală-casă-şcoală" în mine, de zici că's teleghidată. Azi am început ziua în forţa monotinei, cu o aprinsă contrazicere cu mama, discuţie în care ea a vorbit mai tot timpul. It's cold. Tsumeeetai. 冷たい. E frig. Şi tot aşa. Aş spune-o în toate limbile, de o mie de ori, până s'ar face cald odată.

                Let's die together. No. Let's kill together. What? Let's kill the cold freezing in out hearts. Hai să omorâm firgul din inimile noastre, sentiment care ne îngeaţă de dinăuntru şi de cufundă într-o ură impreceptibilă, care mai târziu ne va arunca în veşnica ceaţă a nimicului. Let's kill eveything.

Un comentariu:

 
back to top