Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 23 martie 2011

Ecuaţiile vieţii

"Te iubesc" = "Să Te F*t"



              "Nu ştii că eşti un tâmpit?!" Viaţa nu se măsoară în secunde, kilometrii sau grade. Asta, dacă stăm să ne luăm după teorie. Dar toţi ştim că viaţa nu e teorie, e practică.


             Astfel că am început să am un program prea încărcat, zile fără respiro şi momente de agitaţie totală. Whatevă', măcar ies din rutina aia nebună. Astfel că luni, după marele test la română, am avut şi meditaţii la mate şi am terminat ziua cu învăţatul la istorie. Iar marţi...marţi am făcut atlfel de repetiţii.
             Hotărâsem cu Kata să ieşim în Heră să facem poze. Sau mai bine zis, trebuia să facem poze cu mine, că doar Kata are talent la fotografii. Şi ca să nu ne bată vântu' peste faţă, zice Kata să-l luăm şi pe Cippy. Fain, abia aşteptam să-l cunosc pe tip, mai ales că la Nijikon nu l-am văzut [măcar cred că l-am văzut pe Angel :))]. Astfel că am făcut o criză liniştită de ciudă când am văzut că omul nu răspunde la telefon. Şi ironie, când am vorbit cu Kata azi, lu' Cippy îi furaseră telefonul, holy shit. Până la urmă am fost noi două şi cu blondu' Katei, am făcut tone de poze [cică] şi personal m-am distrat. Păcat că [leneşa de] Kata nu mi-a dat pozele până azi. Scrisesem nişte chestii amuzante pe mâini cu creionul dermatograf şi-mi pusesem vreo 5 brăţări la fiecare mână [Kyah, i win :>].
             Astfel că azi trebuie să merg să-mi iau de încălţat, iar mâine mă văd cu Malina. Abia aşteeept <3. În consecinţă, nimic nu dăunează vieţii dacă nu este în exces. No limit passing for meh, not these days. "Câtă superioritate...".  Înecata-i  în comentariile tale, să mori dacă mă mai faci proastă aşa, ca pe deştepţi. You're sooooo dead!

Happiness >.<
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top