Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 14 martie 2011

Du-te-n p*la mătii. Ştii că te iubesc

Am venit din excursie. Punct...
Poze, aici şi aici.






Ziua I, alcoolici anonimi

            Viaţa nu e mereu frumoasă. Astfel cortina zilei I se ridică, lumea  nu se schimbă şi piesa trece din extrema amuzantă în extrema scandaloasă. De ce dracu’ am ajuns să privesc cum lumea asta se chinuie să nu fie spartă de beţia noastră atât de adevărată. Şi da, un tâmpit a vrut să se sinucidă. Şi da, îl cheamă Vlad. Ipocrizie.
            O piesă de teatru nereuşită, deloc dramatică şi mult prea stresantă. Şi totuşi, eu, ca şi actor, o trăiesc din plin. Astfel că am întrecut aşteptările propriului meu univers şi am ales să fiu eu. Eu, aia tâmpită, ciudată şi numai eu. Ceilalţi actori şi-au luat rolurile prea în serios, astfel că drama se transformă într-o tragedie horror.
            În rolurile principale : Zoe, cu al ei blond, alcoolici anonimi în loc de cetăţeni turmentaţi, epicii bruneţi blonziţi şi bineînţeles, veşnicul personaj principal, intriga.
            Mi-e silă. Stau şi mă uit la tâmpiţii ăştia cum se tâmpesc. Nu că nu ar fi deja tâmpiţi. Ha-ha. Ce aşteptări avea?! Credeau că vor fi beţi toţi [eu sincer am crezut că nimeni nu se va mai ţine pe picioare, but whatevă’]. Ce mi se pare ciudat e că am obosit. Prea tare. Am fost ziua unuia, i-am luat votcă cadou, şi omu’ s-a făcut muci. Şi când prietenul lui s-a săturat, am stat şi l-am ascultat cum se lamentează că vrea să moară. Ofc, după mi-a pus mână pe fund. WTF…
            Lumea pe aici se lamentează, trădează, urlă [de unde…] şi se omoară [pe bune =))].  Pentru azi.

Ziua II
Muie. Fără futăreală.
Toţi o vor, nimeni nu reuşeşte s-o prindă.

            Simt că mor. De râs. N-au fost violuri imaginare sau reale [încă…, cică], beţia a atins apogeul nebuniei, [n-au fost come, dacă nu-l punem pe tâmpitu’ de Vlad] iar moartea de râs…a fost, este şi va fi.
            Se pare că actul al treilea al dramei noastre este unul la care nu m-am gândit : după beţie cu whisky şi energizante, urmată de insomnie, lumea s-a săturat să mai bage tutun în ea. Astfel că s-a ajuns la concluzia că suntem fete şi băieţi, nu fete şi fete sau băieţi şi băieţi. You get it. Actul al treilea se lasă aşteptat, dar uitându-mă la lume, nu cred că cortina se va mai ridica [eu am şters ce aveam în al meu scenariu.]
            Dacă eu mă dau bătută, ceilalţi…?

Ziua III

            „Mă, deci vă zic, am făcut de toate, numai’ futute n-am fost.”
            „Mdaaah…”
            „La figurat, zic…şi prostu’ ăla de Vlad… Tu ştii ce chin e să dormi trei în pat, lângă Kata şi blodu’ ei şi să-i asculţi cum se pupă? Face Kata la un moment dat «Să vezi că băgăm noi acum un menage-a-trois», de unde, pe naiba.”

            Astfel că cortina se închide în lamentări. A treia zi a fost ceva mia interesantă, am plecat de la vilă pe la prânz, după ce ne-am plimbat prin pădure. În Predeal, trei muşte şi nimeni sau nimic. Vreo 10 puştani de p’acolo care se holbau la noi la aur. Mai ales că se terminaseră ţigările şi lumea nu mai avea bani să-şi cumpere. Vroiam să iau o sticlă de bere, dah cică n-am 18 ani [hai, pe bune, dacă n-ai 18, ce dracu’ faci, bei Tedy şi mesteci gumă?]. Am găsit un târg [vreo 3-4 comercianţi] şi am luat cadouri, brăţări şi alte alea. În ten am ascultat la muzică de au scos curentu’ ca să ne facă să tăcem din gură.
            Astfel că, m-am distrat. Putea fi mult mai bine, puteam s-o omorâm pe tâmpita de gazdă, puteam să bem mai mult şi cădem toţi mangă, puteam să ieşim de acolo toţi cuplaţi, dah de undee. A fost genial şi va mai fi. Că doar a venit primăvara, ce p*la mea? În astea trei zile am înjurat mai rău ca la uşa cortului. Vorba mea, ce p*la mătii?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top