Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 9 februarie 2011

Spasmele râului de soare

It would be easier if I’d grown to hate you,
But on a day like today, I’m sure
That I’ll remember you again.



             Azi...a fost o zi ciudată. Mi s-a făcut rău la şcoală şi n-am mai fost bună de nimic. Mă uitam în gol şi priveam ceasul ăla care zâmbea demonic parcă şi nu vroia să facă minutele să treacă mai repede. Şi profa aia de istorie ne predă cu carul, după juma' de oră lumea deja renunţă să mai scrie. Bine că n-am dat teză la istorie, vai de ăia care au dat. Toată ziua m-am uitat în gol. Ascultam curentul care şuiera pe peronul de la metrou şi de câteori clipeam aveam impresia că văd o lumină mică la capătul tunelului ăla negru şi că vine odată metroul ăla nenorocit. Nici n-am văzut-o pe profa de română cum a trecut pe lângă mine. Am avut una din zilele alea când nu-ţi pasă cum arăţi, ce zice sau comentează lumea, cum e afară sau dacă e sfârşitul lumii, tot ce ştii e că trebuie să ajungi acasă şi să te înfunzi în căldura ta. A fost una dintre zilele în care am fost bucuroasă că casa mea extrem de întunecată.
             A venit tipul nou la şcoală şi s-a aşezat în spatele Sarei, colega mea de bancă. Iar în spatele meu a fost staţiune turistică, nuştu' câtă lume a stat lângă tipu' ăla. Whatevăr, mie mi-a fost rău. Urăsc băncile de la şcoală. N-am loc nici să mor; sunt prea joase şi nu poţi nici măcar să stai cu picioarele sub ele iar scaunele sunt aplecate în spate. Nici nu mă mir că am spatele strâmb. Am auzit un zvon cum că profa de francă s-ar putea să plece. N-am nici un chef să plece şi să dăm peste nuştu' ce ţicnită. Profa e genială, plus că e şi psiholoagă şi vorbeşte cu noi orice. Şi dă note mari. Mă ajută şi pe mine, o analfabeată la franceză să iau note mari. La liceu nuştu' ce mă fac. Ce fac toţi, am să trec şi gata. Cine mai are zece pe linie pe epidemia asta de prostie?
              Am terminat de citit capitolele rămase din manga Naruto, am ajuns la zi şi mâine aştept un nou episod Shippuden. Între timp m-am apucat de Durarara!! şi de ieri până acum am văzut 9 episoade. Când o să-mi fac o părere solidă, am să scriu despre serie care momentan mi se pare foarte interesantă. Am decis să mă uit mai mult la anime şi să mai las manga. Cică zilele viitoare tre' să vorbesc cu tipul cu care fac canto. Abia aştept să ne vedem şi să începem, vreau să văd dacă rezist mai mult de cinci minute. 

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top