Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 2 februarie 2011

Ne rezumăm la viaţa într-un tablou

"Scoală-te...!"
"De ce..."
"Doar scoală-te"
"De ce??"
"Mergem acolo."
"Acolo...unde?"
"Duh, Acolo!"


          Damn it, am răcit. Damn it, afară e frig. Damn it, am avut nişte vise groaznice în dimineaţa. Damn it, să încetez?
          Urăsc dimineţile în care mama mă trage de şireturi să mă scol şi să merg cu ea nuştu' unde. Oricum, până la urmă se dă bătută şi eu îmi fac somnul de frumuseţe. La 11 şi ceva m-a sculat telefonul care suna, dar n-am apucat să răspund. Mă doare capul.
          Am văzut, get ready, 30 de episoade Naruto într-o zi. D'aia mă doare capul -___". Am zis că în vacanţă recuperez şi sper că până la sfârşitul lunii să fiu la zi cu Naruto. Şi vreau să văd K-On!...cred. God knows. Oricum, rămân la vechile păreri : manga e mai uşor de digerat, nu-ţi ia două luni să citeşti 200 de capitole. Dar anime-urile...mă laud că n-am văzut nici Bleach, nici One Piece, nici Inuyasha şi nici n-am de gând. Iar la tv nici nu mă gândesc, n-am timp nici să mai intru pe mess. =)) Waii, ce chestii mă preocupă pe mine.
          E isteric să stai acasă. E isteric să ieşi afară pe vremea asta. Mi s-a acrit de mall, am cumpărat o tonă de chestii în ianuarie şi mi-a ajuns. Taca-Taca.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top