Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 7 februarie 2011

Mayonaka no Orchestra

De ce se întâmplă atââtea lucruri în acelaşi timp?
My deaf string quarter is overwhelming me. Kyah...


           Trebuie din clipă în clipă să apară profu' de mate, am meditaţii şi în momentul ăsta ideea îmi iese pe gât, if you get me. Dar azi am fost la şcoală...ofc. Şi trebuie să spun că a fost o zi total obişnuită şi normală, cu câteva faze epice şi amuzante.
           Unu...eu şi Kata ne-am rupt aceeaşi unghie în aproape acelaşi moment  [asta ca să nu exagerez, dah ce mai contează 5 secunde?]. Deci genial, absolut genial să urlăm şi să ne văităm amândouă în acelaşi timp. [unghiile se cultivă greu şi se rup uşor, deci...bhuaa T_T]. Anyways, a fost prea tare, blonda se holba ca la poartă nouă şi ăilalţii se mirau de ce noi două râdeam şi ne arătam degetele mijlocii [că doar altă unghie nu se putea rupe =))].
           Şi încă o fază, nu prea importantă de altfel. Avem un coleg nou. Dah, un tip care n-a stat mai mult de 10 minute, fiindcă...ciudat: mama lui l-a luat acasă, că cică nu era trecut în catalog. Whatevăăr :-". Ciică :)).

Imagine luată de pe blogul lui Patty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top