Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 16 februarie 2011

Lolicon

         "Fată dragă...tu omori lumea, nu alta!"
-____"

             Ciudăţenia cea mare a zilelor acestora se pare că izvorăşte dintr-o confuzie indubitabilă pe care numai eu şi persoana mea o putem înţelege, ciudăţenie care duce la sentimentul inconfundabil de...tonicăreală. "Mai ştii poza aia cu banana?". Wtf, perverso =)). E ciudat cum tot universul se învârte în jurul unui fapt atât de stupid, e ciudat că nici măcar eu nu mai înţeleg de ce. 
             Azi era să primesc un pix în gură. Stăteam în braţe la Sara şi aia s-a apucat să mă hrănească ca pe bebelusi :)). Ştefan a acţionat în consecinţă ţi totul s-a terminat cu râsete. Sau când Andru şi Kata erau să se pupe [într-o zi chiar o să se pupe, că prea se iubesc în public :-"], am aruncat cu pixuri în ele. Şi am râs o grămadă, ca proasta. Ieri mi s-au rupt blugii; aşa că am fost să-mi iau alţii noi şi m-am ales cu două perechi şi un tricou super tare. Astfel că azi Andru m-a stresat că de ce eram toată îmbrăcată în haine noi. La mine în casă se vorbeşte despre etnobotanice şi se bea tonic. Pshyeah?
             Mă gândesc ce manga să mai citesc, poate ceva mai de aventură. Trebuie să văd Death Note, daca mă apuc azi poate până sâmbătă îl dau gata. Am observat că comunităţile anime cad, sau se umplu de fan-fiction obsedaţi, care habar n-au ce-i aia shoujo sau shonen. Am început să repet ceva kanji şi sincer, e destul de greoi. Oricum, o fac de plăcere şi cam atat. Şi omor lumea cu muzică gen K-ON!.
             Astfel că, aceste zile care mi-au insuflat un sentiment de pură plictiseală, o plictiseală atât de adâncă încât mă face să râd în gura mare, sunt absolut normale şi fără noimă. Mi-e dor de iepurele meu alb.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top