Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 5 februarie 2011

KATON and a fangirl scream

Nu credeam că sunt atât de maniacă.
Kyaaaaaaaah! Exagerez şi-mi place >:D.


           Nu credeam că pot să dau gata şaptezeci de episoade Naruto într-o săptămână [şi am început de marţi, defapt]. Naruto...toată lumea ştie cum e. Şi, deşi manga mi se pare gigantică, mi s-a făcut dor de Pain deja şi poate mă apuc să citesc ceva. Singura problemă e că nu prea înţeleg cum e cu luptele în manga, totul e cam stăveziu în alb şi negru...
           So, urmează o postare imensă [cred :-"] în care o să pălăvrăgesc despre o grămadă. În primul rând, după ce am văzut Shippuden [mai ales schimbarea lui Naruto], mi s-a cam acrit de prima parte, dar tot e phun. Acum mă chinui să aleg între Naruto şi Sasuke [care dintre ei o fi mai smexy...?]. Vorbeam cu Ioana şi Teodora şi îmi amintesc : "Mie Sasuke nu-mi place...pur şi simplu nu-mi place, are figura aia îngâmfată. Naruto e cel mai tare!" [asta se întâmplă când Sasuke ia hotărârea indistructibilă de a deveni emo =)))]. Naruto este...blond. Şi se vede. :))
           Mi-am scris pe mână "KATON" [alertă de ultra-obsessed fangirl]. Sincer, mi-era dor de Sasuke. Şi nu ca personaj; am o grămadă de amintiri de pre vremea când eram obsedată [Sakura e nimic, I always new she's no thing]. I-am scris chiar şi un cântec [îţi aminteşti, blondo? sau era roşcato-blondă, cine ştie...]. S-au cam dus nopţile în care stau trează şi fac psihologie despre băieţi. Mă întreb...oare băieţii vorbesc atââât de mult despre fete? God knows. Şi Pain, doar şi el e categorizat ca zeu, noh?

Pauză. Stop. Aş vrea eu. [şi Katon zice la fel...:)))]



           So...hai s-o iau pe rând, că altfel nu mai termin:

           Acţiunea...în afară de faptul că uneori trăgeau răău de păr episoadele alea, m-au enervat aşa-zisele "fillere" [că azi numa' la fillere m-am uitat e altă poveste, ştiu :))]. În rest...mi-a plăcut că Naruto nu-la găsit pe Sasuke, deşi s-a chinuit ca un nebun. Îmi plac chestiile care nu se mai termină, atâta timp cât nu duc în plictiseală. Iar vânătoarea asta blond-brunet [păcat că nu e şi vice-versa, ar fi devenit ironic de interesant] seamănă cu...nu ştiu, dar mă amuză. Îmi aduce aminte de câte chestii am vânat eu ca nebuna, doar ca să ajung să-mi dau seama că-mi place mai mult să le admir din depărtare.
           Personaje. Kyah...! Akatsuki sunt geniali, Taka sunt stupid de unici şi Konoha are aceleaşi speranţe imposibile. Personajul preferat cred că e, [momentat cu siguranţă e] Pain. Tipul e absolut genial, iar Rinnengan makes other dōjutsu suuck. Şi, bineînţeles că îl respect pentru colecţia de pierceing-uri. Şi Madara ar mai fi tare, dar parcă dintre toţi Uchiha mi se pare cel mai obsedat.
           În mare, mi-a plăcut şi mi-a ajuns. În ritmul ăsta n-am să văd Bleach sau One Piece evăr.

Kaaaaton.
Happiness >.<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top