Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 11 februarie 2011

K-ON! and my after school freetime

Pentru că n-am nimic mai bun de făcut.
Atât. Şi chitara.  



       Există un soi de nostalgie care apare atunci când termini un anime sau o manga. Au trecut 24 de ore şi deja mi-e dor de Durarara!!, deci I'm hopeless. Azi am văzut primul sezon din K-On şi sincer, mi-a plăcut mai mult decât Durarara.

       N-am s-o lungesc, că mi-e lene. Dacă o să am starea necesară, poate văd şi sezonul 2 din K-On [am o presimţire...]. Povestea mi-a plăcut, fetele au fost drăguţe şi melodiile au fost amuzante. E atât de kawaii încât la un moment dat te sufocă. Mi-a plăcut că n-a fost chiar aşa tras de păr, iar cam tot ce s-a întâmplat a avut legătură cu principalul. Preferata mea e Yui, deşi la început Moi îmi plăcea mai mult. Moi e puţin cam obsedată [cum să-ţi fie frică de nişte amărâte de crustacee ciudate?], şi ador modul în care Ritsu o terorizează; Mugi mai linişteşte atmosfera explozibilă a grupului şi Azusa seamană prea tare cu Moi. Iar Ritsu şi cu Yui împreună formează un dublet prea amuzant. Plus, e prea mişto grafica, personajele arătă foarte bine şi au nişte voci prea tari [mai ales Yui, care e suuper kawaii cu tot cu îngheţata ei].

       Ah, şi la şcoală mai avem un coleg nou, care stă în spatele meu. Era mai bine cu Anastasia în spate, sincer. Iar la franceză nu m-am abţinut să nu fac un pic de caterincă cu Kata după ce i-am auzit p'ăia doi în spate tot râzând. Kyah...?

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top